اقدامات کریمانه تیران بر روی خط شبکه های اجتماعی قرار گرفت

اقدامات کریمانه همزمان با دهه کرامت شهر تیران بر روی خط شبکه های اجتماعی قرار گرفت.

اکبر مهدی زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان با اشاره به برنامه های دهه کرامت در تیران گفت: امسال به دلیل شرایط سخت کرونایی برنامه ها به صورت متفاوت از سال گذشته و با جمعیت کمتری برگزار می شود.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی و هنری امام حسن مجتبی(ع) تیران افزود: برنامه ریزی برنامه ها به صورت نشست هایی با جمعیت اندک، برنامه های شبکه های اجتماعی و فعالیت های فرهنگی و تبلغی صورت گرفته است.

 

وی با بیان اینکه شبکه های اجتماعی به ویژه اینستاگرام فرصتی برای انجام فعالیت های این روزها بوده، تصریح کرد: اقدامات کریمانه همزمان با دهه کرامت شهر تیران بر روی خط شبکه های اجتماعی قرار گرفت.

 

مهدی زاده با اشاره به اینکه این دسته از فعالیت ها به صورت مشترک و هماهنگ در قالب گروه اوقات فراغت عرضه می شود، اظهارداشت: هر روز یک برنامه پیش بینی و اجرا می شود.

 

وی نشست جوانان، هویت، نگاه کریمانه، افتتاحیه و آغاز فعالیت اوقات فراغت تابستان، رونمایی از پوستر جشنواره اوقات فراغت، تور دوچرخه سواری «سلامت و سعادت»، نوجوانان امروز،  جوانان آینده و مسابقه کتابخوانی را از جمله برنامه های این ایام اعلام کرد.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی و هنری امام حسن مجتبی(ع) تیران ادامه داد: موسسه مردم نهاد نسل جوان فردا و تشکل های فرهنگی و همچنین خیرین در اجرای این برنامه همکاری می کنند.

کد خبر 1066227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha