انتخابات ۲۸ خرداد  عرصه بزرگ ملی و آزمونی برای آحاد مردم است

سیدمحمدی با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا در روز جمعه ۲۸ خرداد ماه گفت: انتخابات ۲۸ خرداد ماه عرصه‌ی بزرگ ملی و آزمونی برای تک تک آحاد مردم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا، «سید جلال سیدمحمدی» امروز(سه‌شنبه، 25خرداد) در جلسه شورای آموزش و پرورش که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد ضمن قدردانی از اداره‌ آموزش و پرورش صومعه‌سرا به جهت برگزای رضایت‌بخش امتحانات پایه‌ نهم و دوازدهم، اظهار کرد: اگرچه خانواده‌ها نگران برگزاری حضوری امتحانات نهایی بودند ولی با برنامه‌ریزی خوب و تدبیر اداره‌ آموزش و پرورش امتحانات نهایی بدون کمترین مشکل برگزار شد.

 

فرماندار صومعه‌سرا به در پیش بودن سال تحصیلی جدید اشاره کرد و افزود: امید است سال تحصیلی جدید بدون دغدغه‌ بیماری کرونا آغاز شود تا دوباره شاهد شادابی و نشاط دانش‌آموزان در جامعه و مدارس باشیم.

 

وی با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا در روز جمعه( 28 خرداد) گفت: انتخابات 28 خرداد عرصه‌ی بزرگ ملی و آزمونی برای تک تک آحاد مردم است.

 

سیدمحمدی تصریح کرد: مشارکت حداکثری در انتخابات اقتدار نظام را افزایش می‌دهد بنابراین باید به سمت مشارکت گسترده در انتخابات حرکت کنیم و فضایی مملو از غرور و افتخار را خلق کنیم.

 

فرماندار صومعه‌سرا با بیان اینکه دشمنان به این روز تاریخی چشم دوخته‌اند بیان کرد: هدف دشمن القای یأس و ناامیدی و کاهش میزان مشارکت در انتخابات است لذا مشارکت گسترده‌ی مردم در انتخابات چشم طمع دشمنان را کور می‌کند.

 

وی با اشاره به اینکه انتخاب آگاهانه در انتخابات، آینده کشور را تضمین می‌کند خاطرنشان کرد: ما به عنوان مجریان انتخابات از تمامی ظرفیت‌ها و امکانات شهرستان به ویژه حضور فرهنگیان برای برگزاری باشکوه انتخابات در شهرستان استفاده کرده‌ایم.

کد خبر 1066327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha