تمامی تمهیدات پیشگیرانه در رابطه با شیوع کرونا در شعبات اخذ رای ارومیه فراهم است

رسول مقابلی گفت: مردم هیچ‌گونه نگرانی در خصوص شیوع کرونا و احتمال ابتلا به بیماری کووید۱۹تا در روز رای گیری نداشته باشند چراکه تمامی پیش تمهیدات لازم پیشگیرانه برای کاهش نگرانی مردم در شعبه‌ها فراهم آمده‌است.

«رسول مقابلی» در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ارومیه، گفت: مردم در خصوص شیوع کرونا نگرانی نداشته باشند و بدون دغدغه در شعبه‌های اخذ رای حاضر باشند چراکه تمامی پروتکل‌های بهداشتی در تمام مراحل رای گیری ریز به ریز رعایت خواهد شد.

 

فرماندار ارومیه افزود: رسانه‌ها و دستگاه‌های متولی برای برگزاری انتخابات پرشور وظایف بسیار مهمی برعهده دارند که باید به‌عنوان یک وظیفه شرعی و قانونی بدان بنگرند.

 

وی خاطرنشان کرد: اقدامات مورد نیاز برای یک انتخابات منظم سالم و قانونی در شهرستان‌ها انجام‌شده است که امیدواریم در روز موعود شاهد حضور پرشور مردم باشیم.

 

مقابلی تصریح کرد: آموزش عوامل اجرایی حوزه‌های رأی‌گیری و تامین ملزوماتی چون صندوق رای خودرو اقلام ضدعفونی و نظایر آن و مراحل پایانی خود را طی می‌کنند و بدونه شک در روز انتخابات هیچ‌گونه مشکلی در این زمینه‌ها نخواهیم داشت.


فرماندار ارومیه گفت: آگهی اسامی و کد انتخاباتی نامزدهای ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای ارومیه، نوشین، سرو، قوشچی و سیلوانا امروز منتشر شد.

 

رسول مقابلی با اعلام اینکه مجموع نامزدهای انتخابات شوراهای شهر شهرستان ارومیه ۳۱۳ نفر است، افزود: ۲۷۱ نفر آنها از شهر ارومیه، ۱۲ نفر از شهر نوشین، ۱۲ نفر از شهر سرو، ۹ نفر از شهر قوشچی و ۹ نفر نیز از شهر سیلوانا نامزد انتخابات خواهند بود.

 

وی خاطرنشان کرد: تعداد اعضای شورای شهر ارومیه ۱۱ نفر و تعداد اعضای شوراهای شهر در نوشین، سرو، قوشچی و سیلوانا نیز ۵ عضو است.

کد خبر 1066348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha