برگزاری جلسه توجیهی چهره به چهره در شهرستان میانه

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهیدکارگر مسجد آقایار سلطان شهرستان میانه، از اجرای طرح چهره به چهره با موضوع "حضور حداکثری" در انتخابات در این شهرستان خبر داد.

«حسین غلام پور»، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز،از برگزاری موفق جلسه توجیهی چهره به چهره با موضوع "حضور حداکثری در انتخابات" با رعایت پروتکل های بهداشتی خبر داد و گفت: کانون های فرهنگی هنری در این برهه حساس سیاسی نیز چون دیگر برهه های حساس اجتماعی، سیاسی و فرهنگی کشور سعی دارند با برگزاری جلسات و نشست ها و برنامه های مختلف در رخداد زیباترین حضور وحدت آفرین، نقش فعال و مثمرثمری را داشته باشند.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهیدکارگر مسجد آقایار سلطان میانه، با بیان اینکه برخی رسانه های بیگانه و منافقان و مخالفان نظام سعی دارند مردم را لز حضور در انتخابات دلسرد کنند، افزود: در این راستا جلسه توجیهی چهره به چهره با حضور گروهی از مبلغین از شهر تبریز در میانه برگزار شود.

غلام پور تاکید کرد: پس از برگزاری این جلسه مبلغین در میادین اصلی شهرستان میانه اقدام به تبلیغ چهره به چهره کرده و حضور حداکثری  در انتخابات را صحیح ترین اقدام در این برهه حساس کشور عنوان کردند.

وی خاطرنشان کرد: این اقدام فرهنگی، اجتماعی –سیاسی به همت طلاب، دانشجویان، دانش آموزان و فرهنگیان جوان مسجد آقایارسلطان و عده ای از مبلغین استانی با مرکزیت کانون فرهنگی و هنری شهیدکارگر و کانون فرهنگی و تبلیغی فطرت این مسجد با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

گفتنی است، میانه از شهرستان های آذربایجان شرقی می باشد که در فاصله ۱۶۵ کیلومتری تبریز واقع شده است که وجود مساجد تاریخی یکی از جاذبه‌های گردشگری این شهر به شمار می‌رود.

کد خبر 1066390

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha