امام جمعه زابل خواستار افزایش  دوربین های مدار بسته در محورهای مواصلاتی سیستان شد

امام جمعه زابل خواستار افزایش دوربین های مدار بسته و حضور و تمرکز پلیس در محورهای مواصلاتی سیستان شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان،  حجت الاسلام والمسلمین عزیزی امام جمعه شهرستان زابل در دیدار و گفتگو با سرهنگ خمر رئیس پلیس راه شمال استان سیستان و بلوچستان بیان داشت: حضور و مجاهدت عزیزان پلیس راه در محورهای مواصلاتی قابل تقدیر است.

امام جمعه زابل تصریح کرد: نیروهای پلیس راه با همه مخاطرات در مسیرها و جاده ها و شهرها واقعا مجاهدانه مشغول هستند و باید قدردان فعالیت های آنان باشیم.

 عزیزی  با اشاره به اینکه مسیر زابل به زاهدان آرام آرام به یک قتلگاه تبدیل شده است، گفت: عامل انسانی در تصادف سخت و هولناک در منطقه سیستان نقش آفرین است اما می توان با بهره برداری از بزرگراه زاهدان به زابل شاهد کاهش مرگ و میر ناشی از تصادفات در منطقه سیستان باشیم.

وی از کمبود علائم هشداردهنده در حوزه راهداری وزارت راه و شهرسازی انتقاد کرد و افزود: در مسیرهای زابل به نهبندان ، زابل به زاهدان و مسیرهای مواصلاتی شهرستان های منطقه سیستان دوربین خیلی کم هست. لذا بنده گمان می کنم که اگر قسمت سه راهی دشتک تا رامشار از دوربین بیشتری استفاده شود و یا حضور و تمرکز پلیس در این منطقه بیشتر شود می تواند مفید باشد و بسیاری از تصادفات کمتر شود.

کد خبر 1066398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha