اختلال در انتخابات الکترونیک نباید مانع از رأی گیری سنتی از مردم شود

حجت الاسلام حمیدی با بیان اینکه برگزاری انتخابات الکترونیک، شفافیت را افزایش می دهد، گفت: اما اگر در برگزاری انتخابات الکترونیکی خللی ایجاد شود نباید مانع از رأی گیری سنتی از مردم شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «ابراهیم حمیدی» امروز (۲۶ خرداد) در هفتمین جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی استان با تبریک دهه کرامت اظهار کرد: در حال حاضر شور و نشاط انتخاباتی در استان وجود دارد و امیدواریم این دوره از انتخابات با حضور و مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های رأی برگزار شود.

 

رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی با اشاره به ضرورت برگزاری انتخابات الکترونیکی، گفت: باید به جایی برسیم تا در کشور انتخابات صددرصد به شکل الکترونیک برگزار شود چون در افزایش شفافیت موثر است.

 

وی ادامه داد: اگر در برگزاری انتخابات الکترونیکی خللی ایجاد شود نباید مانع از رأی گیری سنتی از مردم شود.

 

حجت الاسلام حمیدی بر مراقب و جلوگیری از تبلیغات کاندیداها بعد از پایان زمان تبلیغات تأکید کرد و افزود: برای رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در روز انتخابات باید همه اعضای شعب به نوعی ناظر رعایت مسائل بهداشتی باشند و در صورت مشاهده تخلف توصیه های لازم را بدهند.

 

رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی بیان کرد: باید از ازدحام جمعیت در شعب اخذ رأی جلوگیری و به مردم برای نیاوردن همراه اطلاع رسانی صورت گیرد.

 

حجت الاسلام حمیدی با بیان اینکه حراست و حفاظت از اماکن دولتی باید پیش بینی شود، عنوان کرد: تبلیغات نامزدها از ساعت ۷ صبح روز پنجشنبه ۲۷ خردادماه در فضای مجازی و حقیقی ممنوع است.

 

وی در پایان از آمادگی کامل شعب ویژه رسیدگی به تخلف و جرائم انتخابات در دادسرا و دادگاه های استان برای روز ۲۸ خردادماه خبر داد.

 

کد خبر 1066399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha