اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در خرم آباد

فرمانده انتظامی خرم آباد ازاجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی در خرم آباد خبرداد و گفت: نیروی انتظامی با هوشیاری از امنیت و آرامش جامعه صیانت می کند.

 سرهنگ «عباس دولتشاهی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و به منظور برخورد قاطع با هرگونه هنجار شکنی در ۵ روزگذشته ۲ طرح ارتقاءامنیت اجتماعی درسطح شهرستان به مرحله اجراء گذاشته شد.

 

فرمانده انتظامی خرم آباد افزود: نیروی انتظامی با هوشیاری از نظم و امنیت جامعه صیانت می کند و با هنجارشکنان برخورد قاطع و قانونی دارد.

 

وی ادامه داد: پس از برنامه ریزی های صورت گرفته و انجام اقدامات پلیسی ماموران انتظامی شهرستان موفق به شناسایی ۵۵ سارق شده که پس از هماهنگی بامقام  قضائی دستگیروپس ازانجام تحقیقات و تحقیقات صورت گرفته به ۸۱ فقره انواع سرقت اعتراف کردند.

 

دولتشاهی گفت:  ۱۰۴ دستگاه  خودرو و موتورسیکلت فاقد پلاک، پلاک مخدوش و یا به هر نحو که موجبات سلب آسایش مردم ( آلودگی صوتی و حرکات نمایشی) شده اند توقیف و روانه پارکینگ شده است.

 

وی افزود: در راستای همین طرح تعداد ۲ نفر خرده فروش مواد مخدر در سطح شهرستان شناسایی که پس از هماهنگی های قضایی و پس از بازرسی از محل های مورد نظر ،  مقادیری انواع مواد مخدر از آنان کشف و ۶۰ معتاد متجاهر نیز در سطح محلات جمع آوری و تحویل کمپ های مجاز به منظور ترک اعتیاد و  بازپروری شد.

 

این مقام انتظامی تصریح کرد: ۳۱ نفر از افرادی که به هر نحو تحت تعقیب دستگاه قضائی، انتظامی و غیره بوده طی ۲ مرحله طرح به اجراء درآمده دستگیر و به دستگاه های مربوطه تحویل شده است.

 

وی خاطر نشان کرد : طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی با قوت و شدت ادامه دارد و مردم مطمئن باشند خواب را از چشمان مجرمان خواهیم گرفت.

 

فرمانده انتظامی خرم آباد در ادامه از شهروندان درخواست کرد هرگونه موارد مشکوک را بلافاصله با مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ اطلاع تا اقدام بایسته به عمل آید.

کد خبر 1066448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha