مشارکت حداکثری مردم در انتخابات خنثی کننده توطئه های دشمنان است

ثمینی با اشاره به تبلیغات دشمنان بر بی اثر جلوه دادن رأی مردم در انتخابات ۲۸ خرداد ماه متمرکز شده است، گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات خنثی کننده توطئه های دشمنان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « محمود ثمینی» جلسه هم اندیشی با اعضای هیئت نظارت، شورای تأمین و ستاد انتخابات، با دعوت از مردم بر حضور گسترده و پرشور در انتخابات، اظهار داشت: حضور آگاهانه مردم پای صندوق های اخذ رای خنثی کننده توطئه های دشمنان است.

رئیس ستاد انتخابات استان لرستان با اشاره به توطئه های دشمنان، افزود: تمام تبلیغات دشمنان بر بی اثر جلوه دادن رأی مردم در انتخابات ۲۸ خرداد ماه متمرکز شده که به لطف خدا و با هوشیاری مردم این خدعه نیز بی اثر خواهد شد.

وی تصریح کرد: مردم علیرغم تمامی مشکلات پایبند به نظام بوده و قدر امنیت پایدار کشور در منطقه را به خوبی می دانند. 

ثمینی با بیان اینکه شورای تامین از ارکان مهم نظم و امنیت انتخابات است، افزود: وظایف شهروندی در بحث انتخابات کاملاً تعریف شده است و مردم با حقوق قانونی خود آشنا هستند.

وی خاطرنشان کرد: آشنایی مردم با مطالبات خود، برگزاری انتخابات را تسهیل خواهد نمود.

ثمینی ابراز کرد: بنیان نظام انقلاب اسلامی ایران بر مبنای استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی پایه گذاری شده است. 

وی خاطرنشان کرد: تمامی تلاش های استکبار جهانی برای نفوذ در این مملکت از ابتدا تا کنون بی نتیجه مانده است.

ثمینی افزود: در انتخابات برگزار شده طی دوران بیش از چهل ساله انقلاب، تلاش‌های دشمنان نظام برای دلسرد کردن مردم از حضور در انتخابات با پاسخ دندان شکن مردم روبرو شده است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان ادامه داد: انتخابات موجب تقویت حاکمیت، پشتیبانی از امنیت و اقتدار نظام بوده و هر فرد در هر جایگاهی مکلف به حمایت از انتخابات است.

وی افزود: از ظرفیت فضای مجازی، رادیو و تلویزیون و تمامی ابزار موجود در جهت ترغیب مردم برای افزایش مشارکت در انتخابات استفاده شود.

ثمینی ادامه داد: استان لرستان از جمله استان هایی است که همواره حضور پررنگ در انتخابات داشته و در ادوار گذشته به طور متوسط مشارکت بالای ۶۷ درصدی در این استان به ثبت رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: مشارکت بالا در انتخابات از هوشمندی و هوشیاری مردم این استان برای تعیین سرنوشت خود و تبعیت از ولایت فقیه حکایت دارد .

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان افزود: باید با انسجام، هم‌افزایی و وحدت در زمینه دعوت مردم و ترغیب آنها برای حضور در پای صندوق های اخذ رأی تلاش کنیم .

وی ادامه داد: قانونمندی، سلامت و بی طرفی سه اصل مهم در برگزاری انتخابات است و باید تمامی عوامل اجرایی در رعایت آن ها اهتمام کنند .

ثمینی افزود: مردم و مسئولین در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی عملکرد قابل قبولی داشته اند و برگزاری یک انتخابات سالم از هر جهت را از خود به یادگار گذاشتند.

وی اذعان داشت: بستر برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ با راهبرد بی طرفانه و در کمال قانونمندی و سلامت فراهم آمده است. 

وی افزود:با تمهیدات اندیشیده شده هیچ مشکل امنیتی در زمینه برگزاری انتخابات خرداد ماه در لرستان وجود ندارد.

ثمینی ادامه داد: پیشنهاد می شود چینش ملزومات و تجهیزات در شعب اخذ رأی به گونه ای باشد که مردم ابتدا تعرفه ریاست جمهوری و سپس شوراهای اسلامی شهر و روستا را برای تسهیل در انجام کار دریافت کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان لرستان اظهار کرد: امیدواریم در ۲۸ خرداد ماه شاهد حضور پرشور مردم در شعب اخذ رأی و برگزاری انتخاباتی هوشمندانه باشیم.

کد خبر 1066461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha