جذب تعداد ۶۳۰ نفر حامی جدید در کمیته امداد تنکابن

سیدی از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد ۶۳۰ نفر حامی جدید تکفل ایتام و محسنین تحت پوشش کمیته امداد شهرستان تنکابن متقبل شدند، گفت: مجموع حامیان طرح اکرام این شهرستان به تعداد ۳۲۸۴ نفر رسید.

 «علی اکبر سیدی»، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری با بیان اینکه در تنکابن  3915 خانوار اعم از مددجویان کمک معیشت بگیر، چند خدمتی و تک خدمتی تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره مند هستند، اظهار کرد:630 نفر حامی طرح اکرام برای کمک به فرزندان ایتام و محسنین از ابتدای سال جاری تاکنون در شهرستان تنکابن جذب شدند.

 

رئیس کمیته امداد تنکابن بیان کرد: با توجه به جذب تعداد 630 نفر حامی جدید، مجموع حامیان طرح اکرام این شهرستان به تعداد 3284 نفر رسید.

 

سیدی با تقدیر از مردم خیر و نوعدوست در کمک به نیازمندان، گفت: در این شهرستان  130 نفر نفر از ایتام و 274 نفر فرزندان محسنین تحت تحت حمایت قرار دارند و از کمک های حامیان در زمینه های تحصیلی جهت خرید ابزارهای آموزشی، هزینه های درمانی سرپرست خانوارها، تهیه لوازم ضروری زندگی مانند یخچال، بخاری، پنکه و ... بهره می برند.

 

وی ادامه داد : با کمک و یاری مردم نوعدوست شهرستان در رفع مشکلات مددجویان تلاش می کنیم.

 

رییس کمیته امداد تنکابن اظهار کرد: در سال جاری، تاکنون  390میلیون تومان توسط خیرین به فرزندان ایتام و محسنین کمک های نقدی و غیرنقدی صورت گرفت که این کمک نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد 61 درصدی داشته است.

 

کد خبر 1066471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha