نشست روشنگری در کانون «جامع الزهرا (س)» شهر «قطب آباد» برگزار شد

اکبری گفت: در راستای بصیرت افزایی و مشارکت پر شور در انتخابات، نشست روشنگری به همت کانون فرهنگی و هنری «جامع الزهرا (س)»، شهر «قطب آباد» جهرم برگزار شد.

 «مرتضی اکبری»  در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: انتخابات از دیدگاه رهبری انقلاب، لیله القدر نظام جمهوی اسلامی بوده و مشارکت در آن از دیدگاه ایشان واجب عینی محسوب می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «جامع الزهرا (س)» شهر «قطب آباد»، افزود: دعوت به سوی انتخابات و انتخاب فرد اصلح این روزها در جامعه مطرح بوده و به عنوان دغدغه دلسوزان نظام مطرح است.

 

وی بیان کرد: بر این اساس، کانون فرهنگی و هنری «جامع الزهرا (س)» شهر «قطب آباد» نیز به نوبه خود در این زمینه قدم برداشته و در راستای آگاه سازی اهالی مسجد از لزوم حضور در انتخابات و انتخاب فرد اصلح فعالیت داشته است.

 

اکبری خاطرنشان کرد: این برنامه با حضور حجت الاسلام راستاد، امام جماعت مسجد و با هدف آگاه سازی و بصیرت افزایی اصحاب مسجد برگزار شده و تبیین مسائل روز انتخابات در این نشست ها بررسی شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «جامع الزهرا (س)»،‌شهر «قطب آباد» در پایان گفت: این برنامه با رعایت شیوه نامه های بهداشتی، استفاد از ماسک و حفظ فاصله فیزیکی برگزار شده است.

 

کد خبر 1066484

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha