مشارکت ۳۳۰۰ آملی در طرح اکرام ایتام ومحسنین

قلی پور گفت:در حال حاضر حدود ۳۵۰ فرزند طرح اکرام ایتام و ۵۵۰ فرزند طرح محسنین تحت حمایت کمیته امداد آمل قرار دارند که توسط بیش از ۳۳۰۰ حامی حمایت می‌شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «حبیب الله قلی پور» امروز(26خرداد) در دیدار با مسئولین مراکز نیکوکاری شهرستان با اشاره به توجه و استقبال مردم نیکوکار به طرح اکرام ایتام و محسنین اظهار کرد: در سه ماهه نخست سال جاری، بیش از سه هزار و  300 نفر از نیکوکاران آمل در طرح اکرام و محسنین ثبت نام کرده اند. 

 

رئیس کمیته امداد شهرستان آمل افزود: در حال حاضر حدود 350 فرزند طرح اکرام ایتام و 550 فرزند طرح محسنین تحت حمایت کمیته امداد آمل قرار دارند که توسط بیش از 3300 حامی حمایت می‌شوند

                                                  

وی تصریح کرد: حامیان در سه ماهه نخست امسال بیش از یک میلیارد تومان به حساب ایتام و فرزندان محسنین واریز کردند که این میزان در سال‌جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته  120 درصد افزایش داشته است.

 

قلی پور با تقدیر از همراهی مردم نیکوکار آمل با کمیته امداد گفت: نیکوکاران می‌توانند با نام‌نویسی در سایت‌ اکرام ایتام و محسنین و پرداخت نقدی مستقیم به‌ حساب ایتام و محسنین از طریق سامانه  ekram.emdad.ir  نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

 

وی خاطر نشان کرد: در  آمل ۶۷۵۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره مند هستند.

 

کد خبر 1066489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha