حضور حداکثری و انتخاب اصلح، دو موضوع مهم در انتخابات ۱۴۰۰ است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی گفت: مهم ترین موضوع در انتخابات۱۴۰۰، حضور حداکثری مردم و انتخاب اصلح است.

حجت الاسلام و المسلمین «حسین زحمت کش» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار کرد: انتخاب اصلح، انتخابی است که به ملت ما عزت و قدرت داده، قشر ضعیف جامعه را پرتوان، سفره مردم را پُرنعمت و نشاط اجتماعی را در جامعه به وجود بیاورد.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه جواد الائمه خراسان شمالی با اشاره به اینکه انتخابات۱۴۰۰ لیله القدر سیاسی و اجتماعی است، افزود: حضور در انتخابات به منزله شرکت در سرنوشت خودمان است و با انتخاب خوب می توان دنیای خوبی را داشته باشیم و به آن اهدافی که مربوط به آخرت است، برسیم.

 

وی با اشاره به اینکه یکی از ساده ترین و بی نظیر ترین انتخابات را در ۲۸ خرداد ماه رقم خواهیم زد، عنوان کرد: مهمترین چیزی که باید به آن توجه کرد دعوت مردم به پای صندوق های اخذ رای و انتخاب یک فرد اصلح است.

 

وی تصریح کرد: اگر انتخاب نادرست انجام شود دیگر نمی توانیم کاری انجام بدهیم و باید انتقام سخت حاج قاسم را در پای صندوق های رای و با جضور حداکثری گرفت.

 

حجت الاسلام زحمت کش امنیت، رقابت، مشارکت و انتخاب اصلح را از راهبردهای انتخابات عنوان کرد.

 

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین  دوره شورای اسلامی شهر و روستا به همراه میاندوره ای پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری ۲۸ خردادماه برگزار می شود.

 

 

کد خبر 1066544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha