مشارکت در انتخابات، بستر قوام نظام مقدس اسلامی است

خادمی با تاکید بر ضروت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، گفت: افزایش مشارکت در انتخابات به قوام نظام مقدس جمهوری اسلامی کمک خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « سید موسی خادمی» امروز(26 خرداد) درجلسه شورای اداری استان، با دعوت از مردم برای حضور حداکثری در انتخابات، اظهار داشت: از تمامی ظرفیت ها برای برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد ماه بهره گیری شود .

 

استاندار لرستان ابراز کرد: شرکت در انتخابات یک وظیفه مهم است و از مردم می‌خواهیم با حضور خود در ساعات آغازین روز انتخابات در شعب اخذ رای، در این امر ملی مشارکت کنند .

 

وی با اشاره به اینکه انتخابات در نظام جمهوری اسلامی یک اصل است، افزود: شورای اداری استان در آستانه برگزاری انتخابات مهم ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در ۲۸ خرداد ماه، برگزار گردید .

 

خادمی کمک به افزایش مشارکت در انتخابات را یک وظیفه دانست و اظهار داشت: اعضای شورای اداری استان با آمادگی کامل و با بهره گیری از تمامی تجهیزات و امکانات انتخابات ۲۸ خرداد ماه را برگزار خواهند کرد و همه جوانب برای حضور مردم در پای صندوق های اخذ رای مهیا شده است .

 

وی بیان کرد: در روز انتخابات به لحاظ مباحث بهداشتی همه جوانب و پروتکل ها به خوبی تمهید شده و هیچ مشکلی در این زمینه برای مردم وجود نخواهد داشت .

 

خادمی با بیان اینکه افزایش مشارکت در انتخابات به قوام نظام مقدس جمهوری اسلامی کمک خواهد کرد، ادامه داد: دستگاه های اجرایی استان تمامی امکانات و ظرفیت های خود را در اختیار انتخابات قرار دهند .

 

وی در ادامه به موضوعات مرتبط با اعتبارات و بودجه جاری در استان اشاره داشت و خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه فرصت جذب اعتبارات سال ۹۹ تا پایان تیرماه جاری است، دستگاه های اجرایی نسبت به تسریع در جذب این اعتبارات اقدام کنند و برنامه ریزی لازم را در این زمینه انجام دهند .

 

استاندار لرستان تأکید کرد: دستگاه‌های اجرایی اقدامات لازم برای جذب آن دسته از ردیف های بودجه ای که باید از طریق سازمان های مبدا صورت گیرد را پیگیری کنند و قرار گرفتن در روزهای پایانی دولت تاثیری بر اراده مدیران در انجام وظایف نداشته باشد.

کد خبر 1066548

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha