پوشش لحظه به لحظه انتخابات در فارس در استودیوی ویژه صدا و سیمای مرکز فارس

سهرابی گفت: یک استودیوی ویژه انتخابات در صدا و سیمای مرکز فارس لحظه به لحظه بینندگان را در جریان روند برگزاری انتخابات و حضور مردم در پای صندوق های رای در استان فارس قرار می دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید تقی سهرابی»، امروز (چهارشنبه 26 خرداد) از  پوشش رسانه ای انتخابات 28 خرداد از شبکه فارس خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: برگزاری انتخابات از بیش از یکصد نقطه استان در شبکه فارس پوشش داده خواهد شد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس افزود: گروه های برنامه ساز شبکه فارس و خبرنگاران آزاد شهرستان های فارس در ۲۸ خرداد حضور پرشور مردم حماسه ساز فارس را پای صندوق های رای به تصویر می کشند.

وی اضافه کرد: یک استودیوی ویژه انتخابات در صدا و سیمای مرکز فارس لحظه به لحظه بینندگان را در جریان روند برگزاری انتخابات و حضور مردم در پای صندوق های رای در استان فارس قرار می دهد.

سهرابی اعلام کرد: پنج گروه ثابت در حرم مطهر حضرت شاهچراغ علیه السلام، شهرک گلستان، شهر صدرا، میانرود و میدان فرصت شیرازی مستقر هستند و انتخابات 28 خرداد را پوشش خواهند داد.

وی ادامه داد: گروهی سیار با حرکت در سطح شهر شیراز از شعب اخذ رای گزارش ها و تصاویر حضور مردم در پای صندوق های رای را برای مخاطبان مخابره می کنند و با تمام 36 شهرستان استان فارس از طریق اینترنت ارتباط زنده برقرار می شود.

سهرابی اضافه کرد: 9 بخش خبری رادیویی و تلویزیونی در فواصل مختلف به صورت زنده اخبار انتخابات در استان فارس را به اطلاع مخاطبان خواهد رساند.

وی اعلام کرد: رادیو فارس با ویژه برنامه «ایران جان»، انتخابات 28 خرداد را پوشش می دهد و این ویژه برنامه روز جمعه از ساعت 6 تا 24 با حضور چهار گروه تهیه کننده به صورت زنده از رادیو فارس پخش خواهد شد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس با اشاره به سایر برنامه های این روز گفت: یک قاب از قاب های تلویزیون به تولیدات کاربران فضای مجازی در روز انتخابات 28 خرداد اختصاص دارد و تولید عکس نوشته و ارتباط با بیش از 300 کاربر فضای مجازی برای دریافت رویدادها و عکس های خبری و هنری انتخابات از این طریق انجام می شود.

کد خبر 1066610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha