نزدیک ترین و خلوت ترین شعبه اخذ رای  را با «انتخاب ایران» پیدا کنید

کاویانی گفت: سامانه انتخاب ایران به نشانی entekhabiran.moi.ir از سوی وزارت کشور در نظر گرفته شده که سه شعبه نزدیک و خلوت را به ما را پیشنهاد می کند.

«فاطمه کاویانی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان با اشاره به برگزاری انتخابات تمام الکترونیک در گرگان  گفت: تنها در داوطلبان  شورای شهر از کارت الکترونیکی تعرفه استفاده می شود.

 

مدیر فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری گلستان  ادامه داد: برای آموزش سطح عمومی کلیپی تهیه شده و در فضای مجازی منتشر شده است تا شهروندان در هنگام رای دادن با مشکل رو به رو نشوند.

 

کاویانی متذکر شد: این کلیپ می تواند به شهروندان در زمان رای گیری کمک کند و برای بازآموزی و کمک بیشتر این کلیپ را در اختیار مردم قرار دادیم.

 

وی افزود: کد داوطلبان را مردم  در زمان رای گیری همراه خود داشته باشند و کد داوطلبان را بدون فاصله و پشت سرهم  وارد کنیم و کلید تایید رای را بزنیم.

 

این مقام مسئول متذکر شد: سامانه انتخاب ایران به نشانی entekhabiran.moi.ir   از سوی وزارت کشور در نظر گرفته شده که سه شعبه  نزدیک به ما را پیشنهاد می کند و برای این امر حتما باید از گوشی همراه استفاده کنیم و سربرگی طراحی شده است که می توانیم در آن لیست داوطلبان ریاست جمهوری و شوراهای محل خود را بررسی کنیم.

 

کاویانی گفت: احراز هویت در همه شعب به صورت الکترونیکی انجام می شود و کارت ملی بر روی دستگاه قرار می گیرد و احراز هویت فرد از نظر شرایط سنی و عدم رای مجدد انجام می شود.

کد خبر 1066638

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha