همایش رای اولی‌ها توسط کانون یاسین اندیمشک برگزار شد

حجت‌الاسلام فاطمی از برگزاری همایش رای اولی‌ها توسط کانون فرهنگی هنری یاسین و مجموعه‌های و فرهنگی مسجد سیدالشهدا (ع) اندیمشک خبر داد و گفت: این همایش با این هدف برگزار شد که رای اولی‌ها بدانند به چه میزانی در سرنوشت کشور سهیم هستند.

«حجت‌الاسلام محسن فاطمی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، انتخابات را از مسائل مهم حکومت مردم سالاری دینی برشمرد و اظهار کرد: وقتی حکومتی نحوه و انتخاب حکومت‌داری را در دست مردم قرار می‌دهد، این نشان از جایگاه ویژه مردم در این حکومت مردم سالاری دینی دارد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری یاسین مسجد سیدالشهدا (ع) اندیمشک با اشاره به اینکه انتخابات یکی از رویش‌های عظیم انقلاب اسلامی است که مردم باید به آن اهمیت دهند افزود: انتخابات جایگاه باارزشی دارد و اینکه ما می‌توانیم با دیدگاه و انتخاب خودمان در سرنوشت کشورمان سهیم باشیم، بسیار ارزشمند است.

 

وی اذعان کرد: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد می‌توانند نقش بسزایی در پررنگ‌تر کردن انتخابات داشته باشند و کارهای بسیار بزرگی را جهت ترغیب مردم به مشارکت در انتخابات انجام دهند.

 

حجت‌الاسلام فاطمی تصریح کرد: کانون‌های مساجد در این روزهای منتهی به انتخابات می‌توانند ضمن راه‌اندازی پویش و برگزاری جلسات و نشست‌های بصیرتی، شور و نشاط را در فضای شهر ایجاد کنند.

 

وی از برگزاری همایش رای اولی‌ها توسط کانون یاسین، پایگاه مقاومت بسیج و دیگر مجموعه‌ها و تشکل‌های فرهنگی مسجد سیدالشهدا (ع) اندیمشک خبر داد و یاد آور شد: این همایش با این هدف برگزار شد که شور و نشاط میان رای اولی‌ها ایجاد شود و همچنین اهمیت این موضوع را از ابتدای سن قانونی خود نسبت به مسئله انتخابات متوجه شوند تا بدانند به چه میزانی در سرنوشت کشور سهیم هستند.

 

کد خبر 1066666

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha