همایش «ستایشگران فاطمی» با هدف تربیت نیروهای تراز انقلاب برگزار شد

موسوی گفت: همایش ستایشگران فاطمی با هدف کادرسازی و تربیت نیروهای تراز انقلاب و آموزش سرمربیان و مربیان و انسجام بسیجیان برگزار شده و به صورت مستمر با موضوعات مباحث اخلاقی، بصیرتی و سبک زندگی اسلامی، آموزش های لازم را ارائه خواهد داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد«سید مسعود موسوی» امروز چهارشنبه (۲۶خرداد) در همایش ستایشگران فاطمی که با حضور مداحان بسیجی خواهر و سرمربیان جلسات خانگی در حسینیه آیت الله خامنه ای اوقاف استان برگزار شد؛ ضمن بیان نکاتی تشکیلاتی در بحث عضویت و خدمات مجمع الذاکرات اظهار داشت: تا کنون مجمع الذاکرین برای برادران جلساتی را برگزار کرده اما در بخش خواهران در ساختارسازی مجمع الذاکرات دچار غفلت شده بود.

 

مسئول بازرسی سازمان بسیج مداحان خراسان رضوی افزود: ما درخواست کردیم تا یک مجمع الذاکران قوی و منبری تشکیل شود که خواهران مداح، ستایشگر و ذاکر در این مجموعه عضو شوند تا ضمن آموزش، آنها را توانمند کند و همچنین بسیج از اینها پشتیبانی کند.

 

وی اظهار داشت: طی بازه شش ماه، تا کنون همایش ستایشگران ایرانی و افغانی، همایش کبوتران حرم و اختتامیه اردوگاه بیلدر طرقبه برگزار شد همچنین بروز رسانی پرونده های بسیجی، تکمیل چارت شورای سازمان بسیج مداحان استان، تعامل و هم افزایی با کانون مداحان انجام شد ه است.

 

موسوی توزیع صدها بسته معیشتی برای مادحین، انتصاب فرمانده پایگاه بسیج ترحیم جوانان را از دیگر فعالیت های سازمان بسیج مداحان استان اعلام کرد و افزود: در این چند ماه علی رغم کرونا و مشکلات مالی کارهای بسیار خوبی صورت گرفت.

 

وی گفت: این همایش با هدف کادرسازی و تربیت نیروهای تراز انقلاب و آموزش سرمربیان و مربیان و انسجام بسیجیان برگزار شده است و به صورت مستمر با موضوعات مباحث اخلاقی، بصیرتی و سبک زندگی اسلامی، آموزش های لازم را ارائه خواهد داد.

کد خبر 1066671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha