سپاه کربلا تامین امنیت ۲۸۳۶صندوق رأی را متعهد شد/ تداوم طرح شهید سلیمانی با واکسیناسیون عمومی از اول تیترماه

سردار مسلمی بیان اینکه در روز جمعه سپاه کربلا مسئولیت صیانت از صندوق های رای استان مازندران را با همراهی ناجا برعهده دارد، گفت: سپاه کربلا تامین امنیت ۲۸۳۶صندوق رأی از مجموع صندوق های استان را عهده دار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، سردار «سیاوش مسلمی» امروز (۲۶خرداد) در نشست خبری  تبیین و تشریح مهمترین برنامه های بسیج و سپاه کربلا در سال جاری با محوریت انتخابات ۱۴۰۰اظهار کرد: در گام دوم انقلاب اولین رویداد بزرگ و عظیم و تاثیر گذار انتخابات را پیش روی داریم که این آزمون سیاسی ملت ایران به فرموده مقام معظم رهبری سهم بسزایی در پیشرفت یا پس رفت دارد و اگر مردم با بصیرت با نگاه به اندیشه ها و فرامین امامین انقلابف جبهه دشمن را به درستی بشناسند و یک مدیر انقلابی را برگزینند قطعا آینده درخشانی در انتظار انقلاب اسلامی خواهد بود.

 

فرمانده سپاه کربلا مازندران به کارشکنی ها استکبار علیه ایران اسلامی و تضعیف انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و افزود:  شهید همت در توجیه نیروهای میدانی در جنگ سخت می فرماید هرگاه راه را گم کردید ببینید جبهه دشمن کجا را می کوبد همان جا جبهه خودی است.

 

وی ادامه داد: دشمنان امروز با تمام توان درحال کوبیدن جبهه خودی هستند. مردم فهیم استان قطعا به درستی این موضوع را تشخیص می دهند امروز انقلاب حوادث هولناک و فتنه های بزرگ را پشت سر گذاشته است امید است در انتخابات پیش رو نیز با تحقق مشارکت همگانی و انتخاب اصلح از این گردنه تاریخی نیز به سربلندی عبور کنیم.

 

سردار مسلمی اظهار کرد: امروز رسانه های غربی با تشکیل اندیشکده ها و با بهره گیری از جریان فریب خورده داخلی در صدد تضعیف کردن حضور گسترده مردم در انتخابات هستند، و مردم باید بدانند امروز آنچه در رسانه ها درحال پمپاژ است چیزی جز تضعیف نظام نیست . و مردم با حضور گسترده، آگاهانه و با بصیرت در روز ۲۸ خرداد با سرانگشتان خود، مشت محکمی بر دهان استکبار خواهند زد.

 

وی با بیان اینکه تبیین اهمیت حضور حداکثری و شاخصه های انتخاب اصلح با برگزاری نشست های روشنگری و بصیرتی در دستور کار سپاه کربلا قرار دارد، گفت:  خلق مشارکت حداکثری در دستور کار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قرار دارد و به پشتوانه نیروهای مومن و بسیجی در صدد فراهم کردن حضور حداکثری است.

 

سردار مسلمی با تاکید بر اینکه مازندران از نظر امنیتی در وضعیت باثبات و خوبی قرار دارد، افزود: همچنین در حوزه برگزاری انتخابات با همگرایی و همصدایی وضعیت خوبی داریم. همدلی و هم افزایی بین نهادهای برگزار کننده انتخابات برقرار است تا انتخابات باشکوه و همراه با امنیت را در روز ۲۸خرداد شاهد باشیم.

 

وی در بخش دوم سخنانش ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک کرامت ایام منتسب  به ولادت حضرت معصومه(س)، ولادت امام رضا(ع) و ولادت حضرت احمدبن موسی(ع)، بیان کرد: برگزاری نشست های روشنگری و چهره به چهره در اماکن مختلف همانند مساجد، پارک ها و مراکز خرید برای شکل گرفتن حضور حداکثری، اجرای پاتوقی گروه سرود،  فضاسازی و تبلیغات محیطی، راه اندازی کاروان شادی با عنوان سلام به آینده، نورافشانی، شابلون نویسی پشت خودروها، برگزاری جشن دخترانه، راه اندازی تریبون آزاد با هدف جلب مشارکت مردم، برگزاری رزمایش ثامن ۱۱ ، برگزاری جشن تکلیف سیاسی ویژه رای اولی ها، برگزاری مسابقات دوچرخه سواری رای اولی ها، راه اندازی پویش مردم میدان و برپایی ایستگاه صلواتی با همکاری هیات های مذهبی و موکب های اربعین و برگزاری مسابقه عکس انتخابات  از جمله برنامه های گرامیداشت این دهه به میزبانی و ابتکار سپاه کربلا می باشد.

 

سردار مسلمی بااشاره به سخنان و سیره عملی سردار شهید «قاسم سلیمانی» در بحث انتخابات، یادآورشد: بسیجیان به صورت خودجوش دعوت نامه از وصیت نامه حاج قاسم با عوان من به نیابت از شهید سلیمانی رأی می دهم تهیه و در منازل مردم استان توزیع کردند.

 

وی با بیان اینکه در روز جمعه سپاه کربلا مسئولیت صیانت از صندوق های رای استان مازندران را با همراهی ناجا برعهده دارد، افزود: سپاه کربلا تامین امنیت ۲۸۳۶صندوق رأی از مجموع صندوق های استان را عهده دار است.

 

سردارمسلمی با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای برقراری امنیت در استان اظهار کرد: از سال گذشته با رصد و پایشی که در فضای مجازی داشتیم به یکسری از سرنخ‌هایی در زمینه عوامل و افرادی در فضای مجازی که درصدد این بودند، حضور مردم را کمرنگ کنند، مشاهده شد.

 

وی افزود: طی یک عملیات غافلگیرانه در ۱۵ خردادماه سال جاری یک از سرپل های اصلی متصل به عوامل سلطنت طلب خارج کشور، در شمال کشور شناسایی و دستگیر شد.

 

سردار مسلمی گفت: این فرد و مرتبطین با گذراندان دوره‌های آموزشی قصد داشتند ضمن تشکیل و حمایت از کمپین‌ها برای کاهش حضور مردم در انتخابات و ایجاد نارضایتی‌هایی دامن بزنند.که با حمایت و پشتیبانی دستگاه قضائی و هوشیاری پاسداران گمنام امام زمان (عج) دستگیر شدند و در حال گذراندن سیر مراحل قانونی در دستگاه قضا هستند.

 

سردار مسلمی همچنین از اقدامات سپاه کربلا در در بحث صیانت و حفاظت از جنگل های شمال کشور اشاره و اظهار کرد: در کل استان از گلوگاه تا رامسر جلسات اولیه با مدیران کل منابع طبیعی استان شکل گرفته است تبادل اطلاعات و رایزنی شد تا با حضور سپاه مبارزه با قاچاق چوب را شاهد باشیم. کار کرد سپاه در این حوزه نظارتی است.

 

وی به اجرای پنجمین مرحله از طرح شهید قاسم سلیمانی اشاره و بیان کرد: در حوزه تزریق واکسن برابر تفاهم نامه که با بهداشت و درمان صورت گرفته آمادگی داریم براساس مرحله پنجم طرح شهید سلیمانی برای تزریق واکسن به دانشگاه علوم پزشکی کمک کنیم تا واکسن ها به سهولت تزریق شود در تعدادی از شهرها این امر در حال اجرایی است.امیدواریم در تیر ماه تزریق واکسن ها به صورت گسترده شروع شود و با بهره گیری از توان بسیجیان در کوتاه ترین زمان واکسیناسیون مردم شریف استان انجام شود.

 

سردار سلیمانی گفت: در چند ماه اخیر با رصد و اشراف اطلاعاتی که توسط پاسداران گمنام در حوزه خرید و فروش سلاح در استان صورت گرفت یک باند خرید و فروش سلاح در استان شناسایی گردید. که در این عملیات  ۶ نفر دستگیر شدند.

 

وی یادآورشد: همچنین یکی از ابربدهکاران بانکی استان توسط پاسداران گمنام  دستگیر شدند نامبرده از سالیان گذشته ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال به شبکه بانکی بدهکار بود و با نفوذ دستگاه‌های متولی از بازپرداخت آنها اجتناب می کرد به اتهام اخلال در بازار نهاده های دامی و جوجه یکروزه در اختیار دستگاه قضایی قرار گرفت.

 

فرمانده سپاه کربلا گفت: همچنین در این ایام با رصد و اشراف اطلاعاتی که همکاران ما داشتند یک بازار بزرگ خرید و فروش مواد مخدر استان مازندران در یک عملیات پیچیده اطلاعاتی کشف شد و به تعداد ۵ نفر در این راستا دستگیر شدند و همچنین بیش از ۲۰۰ کیلو گرم انواع مواد مخدر تریاک و حشیش و شیشه در این عملیات کشف شده است.

کد خبر 1066673

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha