مداحان نقش مهمی در رفع آسیبها، تهدیدها و بدعتها دارند

یعقوبی با بیان اینکه مربیان و سرمربیان و مداحان نقش مهمی در رفع آسیبها، تهدیدها و بدعتها در جلسات خانگی برعهده دارند؛ گفت: هدف ما این است که طیفی از این بانوان جوان انقلاب را در این عرصه آموزش دهیم تا منشا اثر باشند.

«احمد یعقوبی» در حاشیه برگزاری همایش ستایشگران فاطمی در گفتگو با خبرگزاری شبستان از مشهد، بیان کرد: همایش ستایشگران فاطمی ویژه خواهران ذاکر و مداح اهل بیت (ع) که در برنامه های فرهنگی حضوری فعال دارند و به عبارتی آتش به اختیار هستند، برگزار شده است.

 

مسئول فرهنگی سازمان بسیج مداحان حراسان رضوی با بیان اینکه به بیش از ۲۰۰ ستایشگر برای این همایش اطلاع رسانی شده است؛ افزود: در این همایش آموزش های لازم در باب حضور حداکثری مردم در انتخابات با توجه به اینکه این افراد در مجالس خانگی حضور پیدا می کنند و تریبون دارد ، در کنار مباحث بصیرتی و سبک زندگی ارائه شد

 

وی با اشاره به اهداف سازمان بسیج مداحان خراسان رضوی گفت: زیرساخت هایی برای آینده سازمان ترسیم شده است و در آینده شاهد تحول در این سازمان خواهیم بود.

 

یعقوبی با بیان اینکه مربیان و سرمربیان و مداحان نقش مهمی در رفع آسیبها، تهدیدها و بدعتها در جلسات خانگی برعهده دارند؛ اظهار داشت: هدف ما این است که طیفی از این بانوان جوان انقلاب را در این عرصه آموزش دهیم تا منشا اثر باشند.

کد خبر 1066681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha