حضور حداکثری مردم در انتخابات موجب اقتدار و سلامت کشور است

بهاری از تمامی هنرمندان، کنشگران سیاسی و اجتماعی، دانشگاهیان و همه افرادی که دل در گروه این نظام و انقلاب و مرز و بوم دارند و امنیت برای آنها مهم است، خواست تا در عرصه انتخابات حضور حداکثری داشته باشند تا سلامت و اقتدار ایران حفظ شود.

«عباسعلی بهاری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، اظهار کرد: استان خراسان جنوبی مردمانی فهیم، ولایی و با شعور بلای سیاسی دارند و در انتخابات جایگاه خود را حفظ کرده و حضور آنها در حد قابل قبولی بوده و امسال نیز این مهم دوباره محقق خواهد شد.

 

 

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه مردم نباید تحت تاثیر جوسازی ها و پمپاژ تبلیغاتی معاندین نظام قرار گیرند، افزود: حضور مردم خراسان جنوبی در عرصه انتخابات همواره پرشور بوده لذا مردم باید طبق بررسی دقیق برنامه های نامزدهای ریاست جمهوری و شوراها؛ انتخابی آگاهانه داشته باشند.

 

 

بهاری از تمامی هنرمندان، کنشگران سیاسی و اجتماعی، دانشگاهیان و همه افرادی که دل در گروه این نظام و انقلاب و مرز و بوم دارند، خواست تا در عرصه انتخابات حضور حداکثری داشته باشند تا سلامت و اقتدار ایران حفظ شود.

 

 

وی با بیان اینکه مردم برنامه های تبلیغاتی و مناظره ها را دنبال کرده اند، گفت: مردم می توانند به کاندیدای اصلح که می تواند تغییری در وضع موجود داشته و شرایط رفاه، شرایط اجتماعی، فرهنگی و زندگی آن ها را بهتر کند رای دهند تا دشمن نظام از این همدلی نا امید شوند.

 

 

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان جنوبی از دولت آینده خواست تا آینده بهتر را برای کشور رقم بزند و افزود: ریاست جمهوری باید با درک مسائل جهانی و داخلی و با برنامه ریزی مسائل داخلی و رهنمودهای رهبری و خیرخواهان نظام برنامه های خود را برای تمام آحاد مردم و نه تنها جناح خاصی؛ در قالب رفع نیازهای جامعه برای مردم فهمیم ایران اجرا کند.

 

 

بهاری در ادامه با اشاره به تکثر کاندیداهای شورای شهر شهرستان های استان در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، گفت: چهره های پر توان و پر انرژی زیادی در بین نامزدهای این دوره  وجود دارد لذا مردم باید نامزدی که به مسائل شهر و مسائل روز آشنا و می تواند با برنامه های خود گره گشایی و مسائل جاری شهرستان ها را رفع کند؛ رای دهند.

 

 

وی در پایان از شوراهای شهر خواست تا فارغ از گرایش های سیاسی دغدغه شهر را داشته باشند و گفت: هر نامزدی که وارد شورای شهر شد حتما باید گره های کور را باز کند و مردم بتوانند بیشتر به رفاه و در حوزه های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی حضور داشته باشند، همچنین از تعصبات خاص و تنگ نظری دوری و با یک نگاه باز و برنامه مدون شهر را در توسهه و آبادانی کمک کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1066772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha