انتخاب فردی که شایستگی خدمتگذاری به مردم را دارد وظیفه است

حجت‌الاسلام مؤمنی ضمن ابراز امیدواری از انتخاب شخصیتی خدمتگذار به مردم در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ گفت: رأی دادن به فردی که شایستگی خدمتگذاری به مردم را دارد وظیفه است.

حجت‌الاسلام «عبدالحمید مؤمنی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، اظهار داشت: همه ما وظیفه‌ای داریم و آن وظیفه، رأی دادن به شخصیتی منتخب برای کشورمان است و بنده به عنوان یک طلبه اهل سنت وظیفه خود می‌دانم که بابت انتخابات ریاست جمهوری مشارکت داشته باشم.

 

امام جمعه اهل سنت روستای شیخ محله بندر آستارا تصریح کرد:‌ رأی دادن به شخصیتی که لیاقت ریاست داشته باشد، کسی که این شایستگی لازم را برای خدمت به مردم ایران که برای این کشور خون دادند و مال و جان و فرزندان خود را در راه وطن فدا کردند، یک وظیفه است.

 

وی ضمن ابراز امیدواری از انتخاب شخصیتی خدمتگذار به مردم در انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه خیلی‌ها آمدند و منصب را در دست گرفتند اما به جای خدمت به ملت شریف ایران، به آنان خیانت کردند تصریح کرد:‌ مردم با این وضعیت اقتصادی که در کشورمان وجود دارد و قیمت اجناس روز به روز در حال بالا رفتن و وابسته به قیمت دلار است واقعا دچار مشکل شده‌اند.

 

امام جمعه اهل سنت روستای شیخ محله بندر آستارا اذعان کرد: افرادی خود را برای انتخابات ریاست جمهوری کاندیدا می‌کنند و به سرتاسر ایران، شهرها و روستاهایش می‌روند و پول‌های هنگفتی برای رأی گرفتن خرج می‌کنند اما متاسفانه زمانی که موعد خدمت به مردم فرا می‌رسد هیچ اتفاقی از سوی آنان رخ نمی‌دهد.

 

وی وضعیت سیستان و بلوچستان را مورد اشاره قرار داد و ابراز داشت: متاسفانه هر کسی که به این منطقه سفر می‌کند و شرایط آنجا و مردمانش را می‌بیند متاثر می‌شود زیرا انسان گاهی تصور می‌کند که در ایران نیست و در کشور دیگری حضور دارد در حالیکه سیستان و بلوچستان هم جزو خاک میهمن ما است.

 

 


 

کد خبر 1066794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha