تمهیدات لازم برای مشارکت گسترده جانبازان و معلولان در کرمانشاه فراهم شده است

محمدی، گفت: تمامی تمهیدات و شرایط لازم برای حضور گسترده و مشارکت حداکثری جانبازان و معلولان کرمانشاهی در انتخابات ۱۴۰۰ فراهم شده ایت.

فرحناز محمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: ۹۰ شعبه اخذ رأی که ۱۰ شعبه در کرمانشاه و بقیه در شهرستان ها  برای حضور معلولان و جانبازان  در انتخابات آماده شده است.

 

مدیرکل بهزیستی کرمانشاه افزود: ورودی این شعبات اخذ رای برای جانبازان، سالمندان و افراد ناتوان جسمی و حرکتی مناسب سازی شده و دارای رمپ و نرده برای تردد این افراد است.

 

وی  تصریح کرد: ستاد هماهنگی مناسب سازی در استان کرمانشاه از ادارات مختلفی از جمله راه و شهرسازی و شهرداری تشکیل شده و بهزیستی نیز به عنوان دبیرخانه این ستاد مصوبات را پیگیری می‌کند.

 

محمدی  تصریح کرد: کار مناسب سازی معابر شهری برای نابینایان نیز آغاز شده، و استان در زمینه مناسب سازی معابر برای جانبازان و معلولان هنوز با وضعیت مطلوب فاصله دارد و در حال حاضر  ۴۳ هزار و ۴۹۳ نفر از جمعیت استان کرمانشاه را معلولان و افراد ناتوان جسمی و حرکتی تشکیل می‌دهند.

 

مدیرکل بهزیستی کرمانشاه در پایان گفت:  خانواده بزرگ بهزیستی با حضور گسترده و مشارکت گسترده در تعیین سرنوشت کشور خود با انتخاب فرد اصلح شرکت خواهند کرد.

کد خبر 1066808

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha