رای اولی های عضو کانون ابرار حاجی آباد آماده شورآفرینی در انتخابات

حسنی گفت: شور و شوق رای اولی های عضو کانون ابرار لردگان برای خلق حماسه حضور در نخستین تجربه مشارکت سیاسی و سهیم شدن در تعیین سرنوشت آتی کشور و تجربه حس نخستین رای، بسیار چشمگیر است تا اولین مهر حضور را در شناسنامه های خود ثبت و ضبط کنند.

«قاسم حسنی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: شور و شوق اولی های عضو کانون ابرار لردگان برای خلق حماسه حضور در نخستین تجربه مشارکت سیاسی و سهیم شدن در تعیین سرنوشت آتی کشور و تجربه حس نخستین رای، بسیار چشمگیر است تا اولین مهر حضور را در شناسنامه های خود ثبت و ضبط کنند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری ابرار مسجد حضرت ابوالفضل (ع) روستای ابرار حاجی‌آباد شهرستان لردگان ادامه داد: حضور رای اولی های عضو کانون ابرار لردگان در انتخابات می‌تواند در افزایش نشاط و شور فضای انتخابت مؤثر باشد، نوجوانانی مسجدی که برای نخستین بار می‌خواهند شعور سیاسی خود را بسنجند.

 

وی ابراز کرد: مشارکت بچه مسجدی های کانون فرهنگی هنری ابرار روستای ابرار حاجی‌آباد شهرستان لردگان در انتخابات و حماسه حضور برای فردی که تازه به بلوغ سیاسی رسیده، بسیار مهم است، چرا که جوانانی با افکار نو و تازه در جشن سیاسی انتخابات حاضر می‌شوند تا مهر حضور و توجه به ارکان کشور را برای نخستین بار در زندگی خود تجربه کنند.

 

حسنی تصریح کرد: در این روزها رای اولی های عضو کانون فرهنگی هنری ابرار مسجد حضرت ابوالفضل (ع) روستای ابرار حاجی‌آباد شهرستان لردگان نیز در تلاش‌اند تا با شرکت در جلسات هم اندیشی و تحقیق و تفحص برای انتخاب اصلح، علم سیاسی خود را بالا ببرند و بتوانند با تصمیم درست، در این عرصه حساس نقش آفرینی کنند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری ابرار مسجد حضرت ابوالفضل (ع) روستای ابرار حاجی‌آباد شهرستان لردگان ادامه داد: حضور رای اولی های عضو کانون ابرار لردگان در بزرگترین حماسه سیاسی کشور فرصتی برای دشمنان نمی گذارد تا به یاوه گویی بپردازند و بخواهند به این خاک پاک دست درازی کنند.

 

وی گفت: هر برگی که از سوی رای اولی های عضو کانون فرهنگی هنری ابرار مسجد حضرت ابوالفضل (ع) روستای ابرار حاجی‌آباد شهرستان لردگان در صندوق‌ها ریخته می شود، بر ماندگاری، جاودانگی و امنیت ایران اسلامی می افزاید و شرکت در چنین رویداد مهم سیاسی نشانه غیرت و بی‌تفاوت نبودن به آینده این وطن است.

 

کد خبر 1066810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha