اجرای طرح عمران روستا در ۵شهرستان مازندران

حسین زاده از اجرای طرح عمران روستا در پنج شهرستان نوشهر، چالوس، فریدونکنار، بابلسر و بابل خبر داد وگفت: اولویت این سازمان تأمین آب آشامیدنی روستاها در شهرستان های چالوس، نوشهر، بابلسر و بابل و بازسازی یک مدرسه ابتدایی در شهرستان فریدونکنار است.

«مقداد حسین زاده» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، با بیان اینکه ماموریت نهادهای انقلابی در توجه به محرومان و نیازمندان و تاکید رهبر معظم انقلاب برمحرومیت زدایی این است که تلاش همه مردم و مسئولان باید این باشد که فقرا احساس فقر و محرومیت نکنند وتا حد امکان از آلام آن ها کاسته شود، اظهار کرد: سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه کربلا نیز در ارستای تحقق آرمان های انقلاب اسلامی در حوزه محرومیت زدایی به همراه گروه های جهادی متخصص خود در این عرصه ی جهادی با عزمی راسخ پا نهاده تا بتوانند گوشه ای ازچهره ی محروم روستاهای استان مازندران را قالب طرح عمران روستا آباد نمایند.

 

رئیس سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه کربلا از اجرای طرح عمران روستا در پنج شهرستان نوشهر، چالوس، فریدونکنار، بابلسر و بابل خبر داد و افزود: تلاش داریم عملیاتی شدن این طرح را از اواخر ماه آینده شاهدباشیم.

 

وی یادآورشد:  گروه های جهادی مهندسین عمران در این طرح محرومیت های پنج روستا از شهرستان های چالوس، نوشهر، فریدونکنار، بابلسر و بابل را مورد عارضه یابی قرار دادند.

 

حسین زاده گفت: اولویت این سازمان تأمین آب آشامیدنی روستاها در چهار شهرستان چالوس، نوشهر، بابلسر و بابل و همچنین بازسازی یک مدرسه ابتدایی در شهرستان فریدونکنار می باشد.

 

وی بیان کرد: میزان اعتبار پیش بینی شده برای محرومیت زدایی این روستاها ۱۴میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال می باشد که به همت مجموعه ی سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه کربلا و مشارکت شرکت عمران و مسکن شمال تا حدودی تامین شده است.

 

 

کد خبر 1066816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha