حضور در انتخابات نشان عزت و حرّیت و اقتدار ملت ایران است

مدیر فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی کاشان گفت: حضور در انتخابات در کنار جهاد اصغر و جهاد اکبر، جهاد کبیر تلقی می‌شود یعنی دفاع عقلانی از آرمان های مقدسی که در طول سال های گذشته با رشادت فرزندان غیور این مرز و بوم تحقق یافت.

حجت الاسلام ماشاءالله صدیقی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شمال استان اصفهان گفت: حرّیت و آزادی از بارزترین ویژگی‌های فردی یک انسان است که خداوند او را آزاد آفرید و به او حق انتخاب داد.

 

مدیر فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی کاشان افزود: خداوند از این رو تمام آمورش را با توجه به بزرگترین نعمت الهی یعنی نیروی عقل و تفکر و اندیشه به دست انسان سپرد نیرویی که وجه تمایز او از دیگر موجودات جهان است.

 

حجت الاسلام صدیقی بیان داشت: هر چند او در همه امور و تصمیم گیرهای زندگی خود آزاد و مختار است اما در مسئله عزت و اقتدار به او اجازه نداده که برده و بنده دیگران باشد و به او متذکر شد که عزت برای سه گروه است یکی از آنِ خدا و دیگری از آنِ رسول خدا و گروه سوم هم مومنین اند و این مومن است که همواره عزیز و مقتدر است.

 

این کارشناس مذهبی و استاد حوزه و دانشگاه افزود: انسان عزیز و مقتدر نباید ذلیل دیگران باشد و انتخابات بارزترین جلوه مشارکت مردم در تعیین سرنوشت، مردم سالاری دینی و مبارزه با ذلت است.

 

حجت الاسلام صدیقی حضور در انتخابات را نشان عزت و حریت و اقتدار ملت ایران دانست و گفت: حضور در انتخابات در کنار جهاد اصغر و جهاد اکبر، جهاد کبیر تلقی می‌شود یعنی دفاع عقلانی از آرمان های مقدسی که در طول سال های گذشته با رشادت فرزندان غیور این مرز و بوم تحقق یافت و شهدای عزیز و بزرگواری در راه آن آرمان ها به شهادت رسیدند.

 

مدیر فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی کاشان با اشاره به بیان سردار شهید اسلام سلیمانی که فرمود «ایران حرم است» گفت: برای طواف حرمِ حریمِ اسلام باید در میقات انتخابات لبیک عشق سر داد و هر کس می‌خواهد در جهاد اصغر سردار و شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم شریک باشد باید دشمن را زیر انگشت برگه انتخابات خود خورد کند.

 

حجت الاسلام صدیقی ، انتخاب اصلح را شکوه اقتدار سلیمانی در میدان جهاد کبیر دانست و گفت: اگر امروز شهدا در بین ما حضور داشتند اولین مدافعان عزت و اقتدار ایران عزیز با حضور در پای صندوق های رای بودند./

کد خبر 1066843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha