آغاز عملیات اجرایی فاز نخست پروژه ۱۴۲ واحدی طرح اقدام ملی و مسکن جوانان

حسینی گفت: کلنگ آغاز عملیات اجرایی فاز نخست پروژه ۱۴۲ واحدی طرح اقدام ملی و مسکن جوانان امروز با حضور مسئولان در شهر جلین به زمین خورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «سید محمد حسینی» صبح امروز(پنجشنبه ۲۷ خرداد) در آیین آغاز عملیات اجرایی فاز نخست پروژه ۱۴۲ واحدی طرح اقدام ملی و مسکن جوانان شهر جلین اظهار کرد: در فاز نخست این پروژه تعداد ۵۲ واحد مسکونی ساخته خواهد شد.

 

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان ادامه داد: با عنایت به اینکه بنیاد مسکن متولی اجرای طرح ملی مسکن در شهرهای زیر 100 هزار نفر است با حضور استاندار گلستان، نمایندگان مردم شریف شهرستان های گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی، مدیران کل راه و شهرسازی و بنیاد مسکن استان عملیات اجرایی این پروژه آغاز شده است.

 

حسینی بیان کرد: در فاز نخست 52 واحد در 17 بلوک ساخته خواهد شد و برای هر واحد مسکونی 150 میلیون تومان تسهیلات بانکی در نظر گرفته شده است.

 

وی افزود: زمین این پروژه  توسط راه و شهرسازی و بنیاد مسکن در 2.7 هکتار تهیه شده است  که از این میزان یک هکتار برای ساخت واحدهای مسکونی و مابقی برای فضای عمومی پارک و فضای اداری در نظر گرفته شده است.

 

این مقام مسئول بیان کرد: بنا است این واحدهای مسکونی در مدت کمتر از یک سال تحویل داده شود و مساحت هر واحد مسکونی برای متقاضیان 85 متر مربع در نظر گرفته شده است.

 

حسینی بیان کرد: ساخت واحدهای مسکونی در دور پنجم اقدام ملی و مسکن جوانان پس از شناسایی متقاضیات موثر و تامین آورده متقاضیان نزدک بانک انجام می شود.

            

وی افزود: بنا است از طریق بنیاد مسکن ساخت این واحد مسکونی شروع شود و این تعهد را می دهیم در کمترین زمان این پروژه به مرحله اجرا و بهره برداری برسد.

 

 

 

کد خبر 1066868

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha