سازمان همیاری ها به عنوان بازویی قوی در کنار مدیریت شهری حضور دارد

سنجری گفت:این آمادگی در سازمان همیاری وجود دارد تا با دقت، قدرت و سرعت بیشتری در خدمت این نهاد و سازمان ها و واحدهای زیرمجموعه شهرداری مشهد باشد و به عنوان بازوی قوی و مطمئن مخصوصاً در اجرای پروژه های کلان شهر در کنار مدیریت شهری حضور دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «محمد سنجری» امروز(۲۷ خرداد) در نشست با معاون مالی و پشتیبانی و مدیرکل مالی شهرداری مشهد ضمن قدردانی از همراهی های شهرداری مشهد با سازمان همیاری شهرداریهای استان عنوان کرد: معتقدیم که مجموعه شهرداری و مدیریت شهری مشهد به عنوان عمده سهامدار سازمان با تعامل مطلوب و استفاده حداکثری از توان و ظرفیت های خدماتی و حمایتی سازمان همیاری همواره در گذشته و اکنون در ارتقاء، پویایی و تقویت این نهاد نقش داشته است.

 

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی ادامه داد: این آمادگی در سازمان همیاری وجود دارد تا با دقت، قدرت و سرعت بیشتری در خدمت این نهاد و سازمان ها و واحدهای زیرمجموعه شهرداری مشهد باشد و به عنوان بازوی قوی و مطمئن مخصوصاً در اجرای پروژه های کلان شهر در کنار مدیریت شهری این کلان شهر حضور داشته باشیم.

 

وی تصریح کرد: در مدت اخیر تلاش کردیم شفافیت را در حوزه های فعالیتی سازمان به حداکثر برسانیم و ضمن ساماندهی و تجمیع تبادلات مالی به شهرداری مرکز، مراودات مالی شفاف تر و روشنتری را با شهرداری مشهد داشته باشیم.

 

سنجری ابراز امیدواریم کرد: قطعاً با بهره گیری مناسب از ظرفیتهای سازمان و شرکتها و موسسات تابعه و همچنین تداوم تعاملات سازنده بین شهرداری مشهد و سازمان همیاری، می توانیم به لحاظ کمی و کیفی و همچنین با مدیریت زمان؛ بسیار سریعتر، شفافتر و با رشد بیشتری کارها و فعالیتهای مربوط به کمک به حوزه مدیریت شهری مشهد را انجام دهیم.

کد خبر 1066877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha