برگزاری مسابقه کتابخوانی ویژه انتخابات ۱۴۰۰ در کاشان

در آستانه انتخابات ۲۸ خرداد، مسابقه کتابخوانی کتاب «کف خیابون» به همت معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان و با همکاری گروه معارف اسلامی این دانشگاه برگزار شد.

دکتر محمد ناصحی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شمال استان اصفهان گفت: در آستانه انتخابات ۲۸ خرداد، مسابقه کتابخوانی با موضوع انتخابات به همت معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان و با همکاری گروه معارف اسلامی این دانشگاه برگزار شد.

 

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی کاشان افزود: این مسابقه با توجه به اهمیت مشارکت حداکثری در این دوره از انتخابات از متن کتاب «کف خیابون» نوشته محمدرضا حدادپور جهرمی برگزار شد.

 

ناصحی افزود: کتاب کف خیابون  یک کتاب مستند داستانی است که در قالب یک داستان امنیتی سیاسی و با قلمی توانا به بیان پشت پرده برخی مسائل مربوط به انتخابات می پردازد.

 

این استاد دانشگاه بیان داشت: مستند داستانی کف خیابون که از خودکشی نوجوانی به نام افشین به دلیل بی بند و باری های خواهر و مادرش آغاز می شود، با درایت، کاردانی و فداکاری نیروهای امنیتی به شناسایی سازمانهایی مانند MI6 انگلیس و موسسه تحقیقاتی مطالعات بنیادی خاورمیانه در پاکستان منجر می شود که در زیر پوشش مزون، شو و ... فعالیتهای گسترده خود را برای فتنه و کودتا در انتخابات سال ۸۸ سازماندهی می کنند.

 

دکتر محمد ناصحی در ادامه گفت: این داستان تاثیر چشمگیری بر خوانندگان خود دارد به گونه ای که از نظرسنجی های شرکت کنندگان این مسابقه کتابخوانی بر می آید همه مخاطبان این کتاب، از جذابیت و تاثیرگذاری مثبت آن بر آراء و افکارشان سخن گفته اند.


معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی کاشان تصریح کرد: در این مسابقه کتابخوانی بیش از ۳۰۰ تن از دانشجویان شرکت کرده اند که به ۳۳  نفر از برگزیدگان جوایزی اهدا خواهد شد.

کد خبر 1066906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha