فرمانداری شیراز برای تامین امنیت انتخابات تلاش می کند

امیری گفت: انتخابات ابزار مشارکت سیاسی شهروندان در اداره امور کشور است و موجب تقویت رکن جمهوریت نظام می شود و سلامت و امنیت انتخابات در شعب اخذ رای شهرستان شیراز توسط نمایندگان فرماندار در این شعب به عنوان یک وظیفه خطیرتامین می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدرضا امیری»، شامگاه دیروز (چهارشنبه 26 خرداد) در همایش نمایندگان خود و بازرسان شعب اخذ رای شهرستان شیراز گفت: تضعیف کنندگان نهاد انتخابات خائن به کشور و مردم هستند.

 فرماندار شهرستان شیراز افزود: افرادی که خواسته یا ناخواسته، و از روی عمد یا جهل، نهاد انتخابات را تضعیف کنند، خائن به کشور، مردم و قانون اساسی به شمار می روند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان شیراز اضافه کرد: انتخابات ابزار مشارکت سیاسی شهروندان در اداره امور کشور است و موجب تقویت رکن جمهوریت نظام می شود و سلامت و امنیت انتخابات در شعب اخذ رای شهرستان شیراز توسط نمایندگان فرماندار در این شعب به عنوان یک وظیفه خطیرتامین می شود.

وی تصریح کرد: بازرسان فرمانداری شیراز در شعب اخذ رای، چشم و گوش وزارت کشور و ناظر بر حسن اجرای امور انتخاباتی هستند و نمایندگان و بازرسان از بین اشخاص با سابقه و با تجربه انتخاب شده اند.

امیری اعلام کرد: چگونگی رای گیری های الکترونیک و نیمه الکترونیک نیز به آنها آموزش داده شده است و 832 شعبه اخذ رای در شهرستان شیراز وجود دارد که برای هر یک از آنها نماینده فرماندار و بازرس انتخاب و منصوب شده است.

کد خبر 1066907

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha