۲ بیمارستان در استان های گیلان و آذربایجان افتتاح شد

نبیان گفت: سازمان مجری ساختمان های دولتی با فرمان ریاست جمهوری دو بیمارستان در استان گیلان (شهرستان لنگرود) و استان آذربایجان( شهر تکاب) را افتتاح و در اختیار مردم قرار داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لنگرود، « علی نبیان »  در مراسم افتتاح بیمارستان شهید حسین پور شهرستان لنگرود که امروز ( پنج شنبه، ۲۷ خرداد) از طریق ارتباط تصویری با رئیس جمهور برگزار شد، گفت: خدا را شاکرم در ایامی که همه کشور درگیر کرونا است، اتفاق زیبایی رقم خورده و بیمارستان ۱۳۵ تختخوابی شهرستان لنگرود افتتاح شد تا ارائه خدمات مناسبی نه تنها به مردم فهیم شهرستان بلکه از آنجایی که این شهرستان در مسیر غرب به شرق قرار دارد به همه مردم در این مسیر دهد.


معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی تصریح کرد: بیمارستان شهید حسین پور با ۱۳۵ تختخواب با مساحتی بالغ بر ۱۱ هزار و ۴۴۳ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۲۸۰ میلیارد تومان برای ساخت و تجهیز افتتاح شد.

 

نبیان ادامه داد: در سازمان مجری ساختمان های دولتی با فرمان رییس جمهور دو بیمارستان در استان گیلان (شهرستان لنگرود) و استان آذربایجان( شهر تکاب) در اختیار مردم قرار گرفت.

 

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه با پیگیری های استاندار و نماینده مردم شهرستان و دانشگاه علوم پزشکی الحاقیه ای در این بیمارستان خواهیم داشت، خاطرنشان کرد: به زودی با هماهنگی های صورت گرفته شروع عملیات در ماه آینده به مساحتی بالغ بر سه هزار متر مربع خواهیم داشت تا ارائه خدمت مناسب تری در بخش های دیگر در بیمارستان شهید حسین پور ایجاد شود.

 

 

کد خبر 1066921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha