۵ هزار نفر ماهانه به بیمارستان لنگرود مراجعه می کنند

سالاری گفت: ماهانه نزدیک به پنج هزار نفر به بیمارستان لنگرود مراجعه می کنند که افتتاح این بیمارستان بار ارجاع بیماران به مرکز استان و بخش خصوصی را کاهش می دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لنگرود، « ارسلان سالاری»  در مراسم افتتاح بیمارستان شهید حسین پور شهرستان لنگرود که امروز (پنج شنبه، ۲۷ خرداد) به صورت ویدیو کنفرانسی با حضور حسن روحانی، رئیس جمهور انجام شد، گفت: بیمارستان ۱۳۵ تختخوابه شهید حسین پور لنگرود دارای بخش های جراحی، داخلی، بخش های ویژه، آی سی یو، سی سی یو، آزمایشگاه بوده و به بهترین دستگاه های روز دنیا مجهز شده است.

 

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه دستگاه سی تی اسکن ۱۶ اسلایس این بیمارستان در روز بالغ بر ۲۰۰ بیمار را پوشش قرار می دهد، تصریح کرد: شهرستان لنگرود نزدیک به ۱۴۰ هزار نفر جمعیت دارد و از آنجایی که این شهرستان توریست پذیر است و فاصله آن تا مرکز استان ۶۰ کیلومتر است، ماهانه نزدیک به پنج هزار نفر به بیمارستان  مراجعه می کنند که افتتاح این بیمارستان بار ارجاع بیمار به مرکز استان و بخش خصوصی را کاهش می دهد.

 

سالاری با بیان اینکه درصدد راه اندازی ام آی آر و گسترش اورژانس بیمارستان در آینده خواهیم بود، خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم با آموزشی شدن این بیمارستان به کمک مسئولان استانی و شهرستانی، آنچه زیبنده مردم شهرستان است، تحقق یابد.

 

«پرویز محمدنژاد» نیز در این مراسم با بیان اینکه افتتاح بیمارستان شهید حسین پور  خدمات خوب و ارزنده ای را به مردم شهرستان لنگرود با لحاظ نمودن کیفیت خدمات ارائه می دهد، گفت: در توسعه بیمارستان شهید حسین پور بالغ بر سه هزار متر مربع به این بیمارستان اضافه می شود و امیدواریم  تا پایان سال ۱۴۰۰ به نتیجه مطلوب و مورد پسندی دست یابیم.

 

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ارائه خدمات به کسانی که نیازمند هستند به عنوان اصل پذیرفته شده است، خاطرنشان کرد: امکانات این بیمارستان  تقریبا آماده هست و نیاز است یکسری از تجهیزات به روزاضافه شوند که امیدواریم با همت والای مسئولان استانی به این‌مطلوب دست یابیم.


گفتنی است، در سی‌ و یکمین آیین پویش ره سلامت، بیمارستان ۱۳۵تختخوابی شهید حسین پور شهرستان لنگرود همزمان با افتتاح شش پروژه حوزه سلامت کشور از طریق ارتباط تصویری توسط حجت الاسلام «حسن روحانی» رئیس جمهوری و با حضور مهندس علی نبیان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی و دکتر ارسلان زارع استاندار گیلان افتتاح شد.

کد خبر 1066929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha