انتخابات پرشور منجر به عزت و اقتدار کشور می شود

آیت الله نورمفیدی گفت: انتخابات به عزت و اقتدار کشور کمک می کند و نظام جمهوری اسلامی ایران در میان مردم با انتخابات پرشور جایگاه پیدا می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، آیت الله «سید کاظم نورمفیدی» شامگاه امروز (پنجشنبه 27 خرداد) در پیام ویدئویی اظهار کرد: انتخابات ریاست جمهوری بسیار حائز اهمیت است و وظیفه ملی و شرعی و اسلامی است که در این انتخابات شرکت کنیم.

 

نماینده ولی فقیه در استان گلستان ادامه داد: برخی از برادران و دوستان و مردم بسیار خوب ما  دلیل  مشکلات اقتصادی ابراز عدم تمایل برای حضور در انتخابات می کنند.

 

آیت الله نورمفیدی گفت: ما مشکل اقتصادی، گرانی، بیکاری نسل جوان و مسائل مربوط به جوانان وجود دارد و همه نیز آن را قبول داریم ولی در این انتخابات بنا نداریم در این خصوص اظهار نظر کنیم و در این انتخابات هدف ما کلیت نظام است.

 

وی افزود: انتخابات به عزت و اقتدار کشور کمک می کند و نظام جمهوری اسلامی ایران در میان مردم با انتخابات پرشور جایگاه پیدا می کند.

 

این مقام مسئول تاکید کرد: دشمن تمام تلاشش این است که این انتخابات را ضعیف و سست کند و میزان مشارکت مردمی را کاهش دهد تا عنوان کند که مردم با این نظام همراه نیستند.

 

آیت الله نورمفیدی افزود: ما باید با حضور در انتخابات به دشمنان این نظام نه بگوییم و فردی را برگزینم که مشکلات اقتصادی، مسکن و گرانی و غیره را ریشه کن کند.

 

کد خبر 1066997

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha