حضور حداکثری در انتخابات انتقام سخت از دشمنان است 

حجت الاسلام احمد نجنو گفت: یکی از راه های انتقام سخت، حضور در پای صندوق‌های رای است چرا که حضور  حداکثری در انتخابات سیلی محکمی بر پیکر دشمنان و قاتلین سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است و شاید این نوع انتقام سخت تر از انتقام با موشک باشد.

حجت الاسلام «احمد نجنو» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با اشاره اهمیت حضور در انتخابات، گفت: سرنوشت مردم و کشور با انتخابات تعیین می شود و اگر از منظر  قرآن کریم به این مسئله نگاه کنیم، هر قومی سرنوشتش را خودش تعیین می کنند.


امام جمعه قلعه گنج انتخابات را یک حماسه مردمی برشمرد و افزود: انتخابات در واقع یک دموکراسی مردمی است بدان معنا که مردم با رفتن به پای صندوق های رای در تعیین سرنوشت خود و در تعیین مسئولیت های اجرایی کشور سهیم می شوند.


وی بیان کرد: انتخابات پیش رو از سایر انتخاباتی که در طول چهل سال گذشته انقلاب اسلامی برگزار شده از حساسیت بیشتری برخوردار است چرا که در خارج از مرزها جبهه غرب و استکبار جهانی به نوعی با یکدیگر متحد شده اند تا از حضور مردم در انتخابات جلوگیری کنند.


حجت الاسلام نجنو ابراز کرد: دشمنان به دلیل شکست های پی در پی در عرصه میدان می خواهند حضور ملت ایران را در عرصه سیاسی کمرنگ کنند و با این کار نشان دهند که ملت ایران همراه نظام جمهوری اسلامی نیستند.


امام جمعه قلعه گنج اضافه کرد: جبهه مقاومت در غرب آسیا، سوریه، لبنان، یمن، فلسطین و غزه موفق عمل کرده و این موفقیت های جبهه مقاومت شکست بزرگی برای دنیای استکبار و غرب بوده و آنها به دنبال انتقام هستند بنابراین با استفاده از ظرفیت رسانه ها سعی دارند حضور مردم در انتخابات را کمرنگ کنند.


وی اظهار کرد: برخی در داخل کشور نگاهی غربگرا دارند و با حمایت های دشمنان به دنبال ایجاد شکاف و فاصله بین مردم و نظام هستند و می خواهند وانمود کنند مردم از نظام خسته اند.


حجت الاسلام نجنو ادامه داد: اکنون در عرصه سیاست، ۹۵ درصد مردم سوریه در انتخابات شرکت کرده و به تفکر مقاومت رای دادند و این امر موجب شد تا استکبار جهانی بیشتر عصبانی شود بنابراین می خواهد مشارکت مردم ایران در انتخابات کمرنگ شود.


امام جمعه قلعه گنج  تاکید کرد: در شرایط حساس کنونی می طلبد مردم با روحیه انقلابی و ولایتمداری در انتخابات شرکت کرده و امید واهی اردوگاه غرب و استکبار را ناامید کرده و سیلی محکمی بر تفکر غربگرا و دنیای استکبار  بزنند.


وی عنوان کرد: اکنون که دنیای استکبار و غرب گراها بر طبل تفرقه بین مردم و نظام می کوبند مردم باید با حضور پرشور و حداکثری ثابت کنند همچنان پشتیبان ولایت، نظام و انقلاب اسلامی هستند.


حجت الاسلام نجنو بیان کرد: با توجه به شرایط موجود درست است که مردم از برخی سوء مدیریت ها گلایه مند هستند  اما به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نباید با صندوق های رای قهر کنند بلکه باید با حضور در پای صندوق‌های رای و انتخاب اصلح مشکلات خود را حل کنند.


امام جمعه قلعه گنج افزود: مردم باید یک فرد، مقتدر، انقلابی و مطابق با شاخص های رهبری انتخاب کنند و هر چه حضور مردم در انتخابات پرشور تر قطعا رئیس جمهور به پشتوانه آرا بالای مردم با اقتدار و قدرت بیشتری برای حل مشکلات کشور تلاش می کند.


وی ابراز کرد: امسال اولین انتخاباتی است که شهید والا مقام حاج قاسم سلیمانی آن مرد میدان نیست و ما باید برای انتقام سردار دلها در انتخابات حضوری حداکثری داشته باشیم چرا که هر یک از آرای ما همچون موشکی است که بر قلب دشمنان شلیک می شود.


حجت الاسلام نجنو اضافه کرد: یکی از راه های انتقام سخت، حضور در پای صندوق‌های رای است چرا که حضور  حداکثری در انتخابات سیلی محکمی بر پیکر دشمنان و قاتلین سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است و شاید این نوع انتقام سخت تر از انتقام با موشک باشد.


امام جمعه قلعه گنج تاکید کرد: مسجد خاستگاه انقلاب اسلامی است و همان طور که انقلاب از این مکان معنوی شکل گرفت اکنون نیز مسجد باید سنگر حفظ انقلاب اسلامی باشد.


وی اظهار کرد: امروز نظام جمهوری اسلامی ایران نیاز به حضور مردم در صحنه دارد و باید از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن محافظت کرد.


حجت الاسلام نجنو ادامه داد: حفظ یک انقلاب و نظام بسی دشوار تر از خود انقلاب است چرا که در قرن های اخیر انقلاب های زیادی شکل گرفت اما بعد از گذشته یک یا ۲ دهه فرو پاشیدند چرا که آنها با مساجد بیگانه بودند.


امام جمعه قلعه گنج عنوان کرد: راز و رمز ماندگارى انقلاب اسلامی در این است که یک انقلاب مسجدی و الهی است و می طلبد که مردم و جوانان با مساجد بیشتر مانوس شوند چرا که اگر بین مردم و مساجد فاصله افتاد به نظام اسلامی خدشه وارد می شود.


وی تاکید کرد: امروز جوانان و فعالان مسجدی وظیفه دارند که مردم را نسبت به حضور در انتخابات تشویق و ترغیب کنند.


حجت الاسلام نجنو در خاتمه از عموم مردم متدین و بصیر شهرستان قلعه گنج برای حضور حداکثری در انتخابات دعوت کرد.

کد خبر 1066998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha