استقرار ۶۰ حامی سلامت در شعب اخذ رای لنگرود

صفری گفت: ۶۰ نفر در قالب طرح حامیان سلامت بر نحوه رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی عوامل اجرایی انتخابات و رأی دهندگان در شهرستان لنگرود نظارت می کنند.

« الیاس صفری » از مشارکت بشردوستان جوانان جمعیت هلال احمر در قالب طرح حامیان سلامت خبر داد و به خبرنگار شبستان از لنگرود گفت: این جمعیت در برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا به منظور ارائه توصیه‌های بهداشتی به رأی‌دهندگان در قالب طرح «حامیان سلامت» انجام وظیفه می کنند.

 

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان لنگرود بیان اینکه۶۰ نفر از نیروهای جوان هلال‌احمر برای اجرای طرح حامیان سلامت به فرمانداری‌ شهرستان معرفی شدند، تصریح کرد: طرح حامیان سلامت به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا است که همزمان با اغاز انتخابات در شعب اخد رای مستقر می شوند.

 

صفری هدف از  انجام این طرح از سوی جوانان جمعیت  هلال‌احمر را  جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و حمایت از زندگی و سلامت انسان‌ها دانست و خاطرنشان کرد: حامیان سلامت بر نحوه رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی عوامل اجرایی انتخابات و رأی دهندگان نظارت می کنند.

 

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان لنگرود اذعان کرد: ۶۰ حامی سلامت طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده آمادگی دارند در طول مدت رأی‌گیری در شعب اخذ رأی حضور یافته و بر نحوه رعایت شیوه‌نامه‌ها و ضوابط بهداشتی نظارت کنند.

 

 

کد خبر 1067027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha