شرکت در انتخابات موجب تقویت پایه های نظام اسلامی می شود

نصیری نیا گفت: شرکت در انتخابات یک امر بدیهی و ضروری است که موجب تقویت پایه های نظام ایران اسلامی می شود .

ایوب نصیری نیا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: شرکت در انتخابات وظیفه همگانی  و ادای دین به شهدا و امام (ره) است.

 

مسئول کانون شهید جواد عسگری اسلام آباد غرب افزود: این کانون با بهره گیری از ظرفیت هیئت امنای مسجد امام حسن مجتبی(ع) با تبلیغات چهره به چهره با افراد و ارائه آموزه های دینی و اجتماعی توسط روحانیون سعی در جلب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو داشته و دارد .

 

وی با اشاره به برنامه هایی در راستای ترغیب جوانان جهت شرکت در انتخابات خاطر نشان کرد: تولید محتوا  ، عکس نوشته در فضای مجازی در خصوص انتخابات ، چاپ بنر ، تراکت ، بروشور و نصب و پخش در درب ورودی ساختمان ها ، آپارتمان های محل سکونت خانواده ها از عمده فعالیت های کانون شهید جواد عسگری در جهت افزایش مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری  ۱۴۰۰ بود.

 

نصیری نیا تصریح کرد: برگزاری جلسات سخنرانی سیاسی در خصوص انتخابات ۳ جلسه ، برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع انتخابات در میان فرزندان دختر و پسر ساکن در شهرک ،جلسه سخنرانی و تقدیر از رای اولی ها ، دعوت از امام جمعه شهرستان اسلام آباد غرب و فرماندهی سپاه پاسداران ناحیه اسلام آباد غرب برای سخنرانی در جمع خانواده های شهرک ، برگزاری پویش فرهنگی  ورزشی ( من در انتخابات شرکت می کنم ) ، تولید محتوا و ارائه متن های مناسب انتخاباتی و نشر در فضای مجازی ، سخنرانی  بین الصلاطین امام جمعه مسجد امام حسن مجتبی (ع) با موضوع انتخابات  از مهمترین برنامه های اجرا شده در کانون جهت مشارکت گسترده مردم در انتخابات بود که برگزار شد.

 

مسئول کانون شهید جواد عسگری اسلام آباد غرب  گفت:برگزاری انتخابات یکی از شناخته ترین و منطق ترین روش برای انتقال قدرت در درون یک کشور و نظام های سیاسی است .

 

وی در پایان اظهار  کرد: مردم ایران همواره در انتخابات پرشور و فعال حضور پیدا کردند زیرا  آن را تعیین سرنوشت، حفظ استقلال و آزادی  کشور می دانند و به همین خاطر برای حفظ این دستاورد بزرگ هزینه های فراوان مانند هشت سال جنگ تحمیلی؛ تقدیم هزاران شهید، جانباز و آزاده و انواع تحریم ها اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی به جان خریده اند.

 


 

کد خبر 1067035

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha