حضور بیش از ۳ هزار نفر رای اولی در انتخابات ۲۸ خرداد صومعه‌سرا

سیدمحمدی گفت: صومعه‌سرا بیش از ۳ هزار نفر رای اولی در انتخابات ۲۸ خرداد دارد.

«سیدجلال سیدمحمدی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا اظهار کرد: در شهرستان صومعه‌سرا برابر آمار سرشماری حدود سه هزار نفر رای اولی وجود دارد که می‌توانند در پای صندوق‌های رای حاضر شده و رای دهند.

 

فرماندار صومعه‌سرا با بیان اینکه 220 صندوق رای و حدود پنج هزار نفر عوامل اجرایی در شهرستان پیش‌بینی شده است افزود: مساجد، ادارات و مدارس به عنوان شعب اخذ رای معرفی شده‌اند.

 

وی با بیان اینکه انجام هرگونه مداخله، تبلیغات انتخاباتی علیه یا له برای عوامل اجرایی انتخابات تخلف بوده و با متخلفان برخورد قاطع و جدی خواهد شد گفت: همه مقدمات لازم برای برگزاری انتخابات در این شهرستان فراهم شده است.

 

سیدمحمدی با بیان اینکه تمام تلاش خود را برای مشارکت‌ حداکثری، امنیت، سلامت و رقابت در انتخابات را به کارگیری کرده‌ایم تصریح کرد: تامین لوازم بهداشتی برای عوامل اجرایی، ناظرین، بازرسین فراهم شده است و تاکید داشته‌ایم تا انتخابات در فضایی باز و یا در مکان‌هایی با استفاده از تهویه مطلوب هوا برای جلوگیری از این بیماری برگزار شود.

 

فرماندار صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: امیدواریم امسال نیز مشارکت حداکثری در انتخابات و حضور مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی بیشتر شود، چرا که حضور پر شور و با صلابت مردم در انتخابات رسالت مهم مردم جمهوری اسلامی ایران است که باید به آن به طور کامل عمل شود.

 

کد خبر 1067048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha