نیمی از شعبه های اخذ رأی در مدارس مستقر است

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: نیمی از شعبه ها و صندوق های اخذ رای در مدارس است و این مکان ها برای حضور مردم در انتخابات آماده شده است.

«مهدی مودی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار داشت: علاوه بر آماده سازی مدارس، آموزش و پرورش در پشتیبانی و آماده کردن مساجد هم همکاری داشته و تلاش داریم تا انتخابات خوب برگزار شود.

 


مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی با بیان اینکه ساختمان های اداری آموزش و پرورش که محل برگزاری انتخابات است هم در این باره آماده شده است، افزود: این اداره کل در این دوره از انتخابات بیش از دوره های گذشته، وارد عرصه شده و پیشتیبانی لازم را داشته است.

 


مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی خاطرنشان کرد: اقلام بهداشتی مورد نیاز از جمله ماسک و مواد ضدعفونی کننده برای شعبه ها تامین شده است.

 


نظارت بیش از هزار کارشناس بهداشتی بر برگزاری انتخابات 

 


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی هم از نظارت بیش از هزار نفر کارشناس بر نحوه رعایت نکات بهداشتی در شعبه‌های اخذ رای استان خبر داد.

 


«افشین دلشاد» اظهار داشت: در هر شعبه اخذ رای، یک نفر از عوامل برگزاری انتخابات به عنوان ناظر بهداشت، آموزش های لازم فرا گرفته و بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی نظارت دارد.

 


وی افزود: برای جلوگیری از شیوع کرونا، مردم نکات بهداشتی را در مراجعه به شعب اخذ رای رعایت کنند، حتما از ماسک استفاده کرده و فاصله اجتماعی را رعایت کنند. 

 


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی افزود: مردم مراجعه به صندوق های اخذ رای را به ساعات پایانی به تاخیر نیندازند تا از ازدحام جلوگیری شود.
 

 

 

 

کد خبر 1067063

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha