حضور پرشور مردم ایلام در پای صندوق های رای در اولین دقایق رای گیری

مردم استان ایلام در اولین دقایق صبح امروز ۲۸ خرداد در صف های طولانی در پای صندوق های رای در شعبات اخذ رای حاضر شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، مردم ولایی و شهید پرور استان ایلام در اولین دقایق صبح امروز(۲۸ خرداد) در صف های طولانی در پای صندوق های رای در نقاط مختلف این استان حاضر شدند.

 

گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام حاکی از آن است کار اخذ رای در شعبات اخذ رای در نقاط مختلف استان ایلام از همان دقایق اولیه صبح راس ساعت ۷ آغاز شده و مردم این استان حضوری پرشور در پای صندوق های رای دارند.

 

شعبات اخذ رای از همان دقایق اول صبح امروز ۲۸ خرداد با حضور پرشور مردم مواجه شده و کار رای گیری با آمادگی کامل عوامل اجرایی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در شعبات اخذ رای در حال انجام است.

 

گفتنی است ۸۲۶ شعبه اخذ رأی در نقاط مختلف استان ایلام کار جمع آوری آرای مردم استان ایلام در انتخابات ۲۸ خرداد را برعهده دارند.

 

همچنین 86 شعبه در مقایسه با انتخابات گذشته به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در استان، مناسب‌سازی شعب اخذ رأی برای تردد سهل و آسان معلولان، جانبازان و افراد مُسن به تعداد شعبات اخذ رای افزوده شده است.

 

کار اخذ رای در شعبات اخذ رای سطح شهر ایلام و سایر شهرستان های استان با حضور پرشور مردم در همان دقایق اول صبح آغاز شده و نوید انتخاباتی پرشور با حضور حداکثری مردم را می دهد.

 

مسئولان برگزاری انتخابات در استان از اقشار مختلف مردم درخواست کردند که ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی در زمان قانونی انتخابات در پای صندوق های رای حاضر شوند تا شاهد ازدحام در ساعت پایانی انتخابات در شعبات اخذ رای نباشیم.

 

 

 

 

کد خبر 1067081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha