حضور حداکثری در پای صندوق های رای تکلیف است/ رای اولی ها با وضو در انتخابات مشارکت کنند

حجت الاسلام کریمی تبار با بیان اینکه مشارکت و حضور حداکثری اقشار مختلف مردم در پای صندوق های رای تکلیف است، گفت: مردم با حضور خود در پای صندوق های رای «نه» بزرگ به استکبار جهانی خواهند گفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در اولین دقایق صبح امروز(۲۸ خرداد) با حضور در مسجد مقدس امام زمان(عح) رای خود را به صندوق رای انداخت.

 

حجت الاسلام« الله نور کریمی تبار» در حاشیه شرکت در انتخابات ۲۸ خرداد اظهار کرد: امروز دوست و دشمن برگزاری انتخابات در ایران و حضور مردم در پای صندوق های رای رصد می کنند، حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای موجب یاس و ناامیدی دشمنان از توطئه های آنان خواهد شد.

 

وی بیان کرد: امروز با حضور در پای صندوق های رای فرصتی است که ادامه دهنده راه شهدا باشیم،  امروز حضور ما در پای صندوق های رای انتقام ما از قاتلان شهید سرافراز سردار سلیمانی است

 

امام جمعه ایلام بیان کرد: مردم ما مردمی نجیب هستند، مشکلات اقتصادی و معیشتی، تورم و بیکاری در کشور وجود دارد، مردم گله مند هستند، اما امروز مردم نشان خواهند داد که با همه این مشکلات در پای صندوق های رای حاضر شده و به آمریکا و دشمنان نظام و انقلاب اسلامی «نه بزرگ» خواهند گفت.

 

حجت الاسلام کریمی تبار یادآور شد: امروز مردم با حضور در پای صندوق های رای، در برابر استکبار جهانی صف بسته و «نه بزرگ» به آمریکا و یاوه گویانی خواهند گفت که مدتهاست با تمام توان و ابزار خود تبلیغ می کنند که مردم در پای صندوق های رای حاضر نشوند.

 

امام جمعه ایلام بیان کرد: دشمنان به دبنال این هستند که با عدم مشارکت مردم در پای صندوق های رای به نظام و انقلاب آسیب برسانند و مشکلات کشور افزایش پیدا کند، اما  برای حضور در پای صندوق های رای تکلیف داریم و رای اولی ها که تعداد زیادی هم هستند با وضو در اولین دقایق صبح امروز در پای صندوق های رای حاضر شوند  و در این انتخابات بسیار مهم شرکت کنند.

 

وی با بیان اینکه خداوند متعال در قرآن کریم می فرماید که سرنوشت مردم به دست خودشان رقم می خورد، افزود: مردم در پای صندوق رای با رای خود افراد صالح را هم برای ریاست جمهوری و هم برای شورای اسلامی شهر و روستا انتخاب کنند و سرنوشت خود را به دست افرادی بسپارند که با کار جهادی می توانند مشکلات را برطرف کنند.

 

حجت الاسلام کریمی تبار ابراز کرد: مردم علاوه بر مشارکت حداکثری در انتخاب اصلح دقت داشته باشند و هوشمندانه انتخاب کنند، شورای شهر و روستا در واقع یک مجلس شورای اسلامی در مقیاس شهر و روستا است و این مردم هستند که انتخاب می کنند و انتخاب با مردم است.

 

امام جمعه ایلام خاطرنشان کرد: با حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای به توکل برخدا شاهد پیشرفت کشور و حل مشکلات خواهیم بود چرا که آینده انقلاب اسلامی بسیار درخشان است.

 

گفتنی است، انتخابات در استان ایلام از همان دقایق اولیه صبح امروز راس ساعت ۷ با حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای آغاز شده است.

 

همچنین سردار« جمال شاکرمی» فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام و « محمد نوذری» استاندار ایلام با حضور در شعبه اخذ رای در دقایق اولیه صبح امروز در انتخابات۲۸ خرداد شرکت کردند.

 

 

کد خبر 1067089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha