انتخابات جشن ملی ایرانیان است

حجت الاسلام شاهرخی با دعوت از مردم برای حضور پرشور در انتخابات، گفت: انتخابات جشن ملی ایرانیان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام و المسلمین « سید احمد رضا شاهرخی» امروز(28 خرداد) در ستاد انتخابات استان در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: از زمان مشروطه تاکنون ملت مبارز ایران اسلامی برای  اینکه صاحب انتخاب و رای باشند مجاهدت کردند.

 

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد، افزود: در این مسیر شهدای زیادی تقدیم شده است و افراد زیادی شکنجه و سختی های زیادی را متحمل شدند.

 

وی افزود: امروز فرصت انتخابات را باید جشن ملی ایرانیان دانست و بدانیم اینکه ما می توانیم در انتخابات مشارکت داشته باشیم حقی است که با مجاهدت ملت ایران حاصل شده است.

 

حجت الاسلام شاهرخی اظهار داشت: از مردم استان می خواهیم در این عمل صالح  و خیر پیشی بگیرند و در پای صندوق های اخذ رای حاضر شوند.

 

نماینده ولی فقیه در استان لرستان همچنین خطاب به ستاد انتخابات استان، گفت: با توجه به کوهستانی بودن استان انتظار می رود تعرفه ها به اندازه کافی توزیع شود و تا زمان حضور مردم در شعب اخذ رای، آرای مردم جمع آوری

شود.

 

وی اظهار کرد: همچنین باید شعب سیار به گونه ای تنظیم شود که آرای مردم در اماکن عمومی چون پادگان ها، کارخانه ها و... اخذ شود.

کد خبر 1067098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha