امام جمعه زابل رای خود را به صندوق انداخت/ امروز روز بصیرت است

امام جمعه زابل گفت: امروز روز بصیرت است و الحمد الله به کوری چشم دشمنان حضور حداکثری مردم سیستان را در میدان انتخابات داریم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان،  «حجت الاسلام مجتبی عزیزی» امام جمعه شهرستان زابل در اولین ساعات شروع رای گیری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و دوره ششم شورای اسلامی شهر سال ۱۴٠٠ رای خویش را به صندوق انداختند.

 

حجت السلام مجتبی عزیزی با حضور در یکی از شعب اخذ رای در جمع خبرنگاران بیان داشت:  امروز روز بصیرت است و الحمدلله ما داریم می بینیم که غبارها کنار می رود کسانی که خیال کردند که اگر بخواهند پشت مردم سیستان و بلوچستان مخفی شوند و منویات عربستان را در این مرز و بوم دنبال کنند و اهداف آنان را دنبال کنند از پشت این سایه آمدند کنار و الان معلوم هستند. امروز برادران خواهران سیستان و بلوچستان ما اگر بیشتر از مردم دیگر استانها شرکت نکنند قطعا کمتر شرکت نخواهند کرد.

 

امام جمعه زابل خاطرنشان کرد: هم شیعه و هم سنی ، زن و مرد، اقوام مختلف ، فارس و بلوچ ، ترک و کرد و لر و عرب  همه ید واحده هستند و  به کوری چشم به میدان انتخابات آمده اند و من وظیفه دارم از خواهران و برادران شیعه و اهل سنت تشکر کنم که واقعا با بصیرت وارد میدان شدند با بصیرت وارد میدان انتخابات شدند، علی رغم وسواس خناسانی که کم هم نیستند.

کد خبر 1067130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha