امام جمعه هامون رای خود را به صندوق انداخت/ انتخابات، مظهر اراده ملی و جلوه حضور و مشارکت مردمی

امام جمعه هامون گفت: شاهد جشن بزرگ بصیرت، عقلانیت، شور و شعور ملی و انقلابی در ایران هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم گزمه امام جمعه شهرستان هامون در اولین ساعات آغاز رای گیری، رای خود را به صندوق انداخت.

 

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم گزمه در یکی از شعب اخذ رای در شهرستان هامون در جمع خبرنگاران بیان داشت: در نگاه امامین انقلاب اسلامی، انتخابات، مظهر اراده ملی و جلوه حضور و مشارکت مردمی است. این رویداد سرنوشت‌ساز، به‌مثابه فرصتی بی‌نظیر برای تجدید قوای کشور و نظام اسلامی است که در انتخاب خدمتگزاران صالح و مردمی و کارگزاران امین، توانمند، دلسوز و انقلابی تبلور می‌یابد.

 

 امام جمعه شهرستان هامون ادامه داد: انتخابات، مظهر سه عنصر اصلی؛ خداباوری، مردم‌باوری و خودباوری مردم است که با سرمایه‌گذاری در یک روز، آینده کشور را ترسیم می‌کند و ازمؤثرترین شیوه‌ها برای تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی و حرکت به سوی آینده روشن محسوب می‌شود و از سوی دیگر، جشن بزرگ بصیرت، عقلانیت، شور و شعور ملی و انقلابی است که موجبات خنثی ‌شدن ترفندهای دشمن و تضمین امنیت و ثبات همه جانبه ایران عزیز و سربلند را فراهم خواهد کرد.

 

گزمه تاکید کرد: حق رأی به عنوان میراث بزرگ انقلاب اسلامی امروز در‌ دستان ماست، پس باید قوی‌تر از هر زمان در حفظ این میراث کوشا باشیم.

کد خبر 1067157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha