حضور مردم در انتخابات گامی برای ادامه روند آبادانی کشور است

بهنامجو با دعوت از مردم برای حضور پرشور و حماسه ساز در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، حضور مردم در انتخابات را گامی برای ادامه روند آبادانی کشور و استان دانست.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اردبیل به نقل از روابط عمومی استانداری اردبیل، «اکبر بهنامجو» در حاشیه حضور در پای صندوق رای، گفت: انتخابات حقی است که در نظام اسلامی به مردم داده شده که با استفاده از این حق در روند اقدامات و برنامه ریزی برای توسعه کشور مشارکت می کنند.

 

استاندار اردبیل بر انتخاب فرد اصلح در ریاست جمهوری و  شوراهای اسلامی شهر و روستا تاکید کرد و افزود: با اینکه اقدامات بسیاری در راستای توسعه و آبادانی کشور و استان انجام گرفته، ولی باز هم نیاز به تلاش بیشتری در این خصوص است که با انتخاب افراد اصلح این روند ادامه می یابد.

 

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: مردم تاکنون فرد مورد نظر خود را انتخاب کرده اند و با حضور حماسی در پای صندوق های رای، وحدت، همدلی و پشتیبانی خود را از نظام اسلامی به نمایش می گذارند.

 

بهنامجو ضمن قدردانی از عوامل اجرایی و هیات های نظارت‌ در برگزاری انتخابات پرشور، اضافه کرد: پروتکل های بهداشتی در تمامی شعب اخذ رای رعایت شده و مردم با اطمینان و نظم می توانند در پای صندوق های رای حاضر شوند.

کد خبر 1067165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha