میزان مشارکت مردم در انتخابات ناامیدی دشمنان را پرورش می دهد

یک فعال سیاسی اصلاح طلب در شیروان گفت: مردم با حضور خود در انتخابات سرنوشت مملکت را رقم می زنند که میزان مشارکت مردم در انتخابات ناامیدی دشمنان را پرورش می دهد.

«فریمان ابراهیم زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار داشت: دشمنان نظام و ملت ایران در طول انقلاب اسلامی همواره تلاش کرده‌اند تا مردم را از نظام، انقلاب و ولایت مأیوس کنند و با قرار گرفتن در آستانه انتخابات برای ناامید کردن و مأیوس کردن مردم و کاهش حضور پای صندوق‌های رأی دست به تبلیغات گسترده زده‌اند.

 

این فعال سیاسی اصلاح طلب در شیروان اضافه کرد: امروز وظیفه همه یاران و دلسوزان انقلاب و کسانی که دل در گرو انقلاب و نظام اسلامی دارند این است که مردم را به مشارکت حداکثری در انتخابات دعوت، ترغیب و تشویق کنند.

 

عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی شیروان خاطرنشان کرد: هر چه میزان مشارکت مردم در انتخابات بیشتر باشد نظام اسلامی مستحکم‌تر می‌شود و در برابر توطئه‌های دشمنان با صلابت تر و با اقتدار بیشتر به راه خود ادامه می‌دهد.

 

ابراهیم زاده عنوان کرد: همه باید تلاش کنیم تا مشارکت حداکثری که توصیه و وصیت امام عزیزمان (ره) و منویات مقام معظم رهبری است با چهار مؤلفه امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت حداکثری با دست در دست یکدیگر قرار دادن، محقق شود و انتخاباتی را که در خور و شأن نظام جمهوری اسلامی ایران، استان و شهرستان است، برگزار کنیم.

 

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا به همراه میاندوره ای پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری روز جمعه 28 خردادماه در حال برگزاری است.

 

 

کد خبر 1067177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha