تشکیل صفوف فشرده اخذ رای در خوسف

آخوندی از تشکیل صفوف رای گیری از ساعات اولیه و قبل از شروع رای گیری در خوسف خبر داد و گفت: مشارکت مردم در انتخابات پشتوانه نظام و حاکیت است لذا انتظار داریم مردم متعهدانه برای تعیین سرنوشت خود رای دهند.

«محمدعلی آخوندی»، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خوسف اظهار کرد: خوشبختانه از ابتدای امروز حضور مردم پای صندوق های رای پررنگ است و حتی مردم قبل از شروع انتخابات در شعبات حضور داشتند که این نشان دهنده لبیک گفتن به پیام و ندای مقام معظم رهبری است.

 

فرماندار خوسف با بیان اینکه همه مردم متعهدانه برای حضور در سرنوشت کشور پای کار آمده اند و امروز آمادگی کامل دارند تا انتخاب خود را برای ریاست جمهوری و اعضای شورای اسلامی شهر و روستا به صندوق بیندازند، گفت: با پیگیری های انجام شده 74 صندوق اخذ رای در شهرستان داریم که از این تعداد 34 صندوق مربوط به بخش مرکزی و 40 صندوق مربوط به ماژان است.

 

وی عنوان کرد: شهرستان خوسف همواره بیشترین حضور در انتخابات در سطح استان را داشته است و امروز هم پیش بینی می شود حضور پررنگ و پرشور مردم همانند سال های گذشته برگ زرین دیگری بر افتخارات نظام و شهرستان ولایت مدار خوسف ثبت شود.

 

وی از وجود 360 نفر رای اولی در شهرستان خوسف خبر داد و گفت: برای رای اولی های شهرستان جشن تکلیف سیاسی و ورود آنها به عرصه مسئولیت پذیری گرفته شده، امیداوریم افراد حائز شرایط رای هرچه زودتر در ساعات اولیه رای خود را با آرامش به صندوق رای بیندازند.

 

فرماندار خوسف با بیان اینکه خوشختانه در شهرستان خوسف هیچ مشکل امنیتی و انتظامی وجود ندارد و صفوف رای گیری تشکیل شده است، گفت: هماهنگی خاصی با شورای نگهبان و هیئت نظارت برای امنیت انتخابات تشکیل شده است.

 

آخوندی گفت: بر اساس مصوبات ستاد ملی و استانی  کرونا برای هر صندوق اخذ رای در خوسف یک نفر ناظر بهداشتی در نظر گرفته شده است، همچنین  جلساتی برای ناظرین بهداشت گرفته شده و بر مباحث بهداشتی تأکید شده است.

 

وی ادامه داد: اقلام بهداشتی برای اعضای شعبه و سایر افراد پیش بینی شده تا مشکلی برای اعضا و رای دهندگان پیش نیاید و این تضمین را می دهیم که شرایط رای گیری در کنار شرایط امنیتی شرایط خوبی است، نیروی انتظامی هم برای هر صندوق سه نفر را در نظر گرفته است و نیروی های گشت آشکار و پنهان امنیت انتخابات را برعهده دارند.

 

فرماندار خوسف با بیان اینکه انتظار داریم مردم از اختیاری که در آینده سیاسی دارند، استفاده کنند، افزود: از مردم خواستاریم تا مسئولیتی که بر عهده آحاد مردم جامعه است را به خوبی انجام دهند چراکه مشارکت مردم، پشتوانه نظام و حاکمیت است و اگر مردم سالاری دینی محقق شود، آینده کشور بهتر رقم خواهد خورد.

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1067190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha