دشمنان نظام اسلامی در پایان انتخابات امروز رسوا خواهند شد

آیت الله دژکام با تاکید بر اینکه همیشه انتخابات برای کشوری که مثل می خواهد مستقل باشد و مردمش به جای استعمارگران حرف بزنند و کشور را اداره کنند، مهم است، گفت: دشمنان نظام اسلامی در پایان انتخابات امروز رسوا خواهند شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، آیت الله «لطف الله دژکام»، امروز (جمعه 28 خرداد) در حاشیه حضور پای صندوق اخذ رای در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع)، در جمع خبرنگاران گفت: دشمنان نظام اسلامی در پایان انتخابات امروز رسوا خواهند شد.

نماینده ولی فقیه در فارس با اشاره به اینکه همانطور که مشاهده می شود، استقبال مردم یک استقبال گرم و دل نشین است، افزود: صبوری در این فضا و همچنین رعایت مسائل بهداشتی هم مردم عزیز پای صندوق های رای در نظر داشته باشند.

امام جمعه شیراز با یادآوری این مطلب که مجموعه این حرکت بزرگ و ملی ایرانیان از هر جهت باید بازتاب خوب داشته باشد، اظهار کرد: امیدوارم این حضور پرشور و گرم با یک انتخاب خوب و مناسب به پایان برسد و مردم ما شاهد رفع شدن مشکلاتی باشند که احساس می کنند آن مشکلات روی دوش شان سنگینی می کند.

تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) با اشاره به اینکه در دهه کرامت برای همه مردم عزیز دعا می کنم و نایب الزیاره همه مردم در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) هستم، افزود: از خدا می خواهم به عزت، سربلندی و سلامتی به همه مردم عنایت کند.

وی با تاکید بر اینکه همیشه انتخابات برای کشوری که مثل می خواهد مستقل باشد و مردمش به جای استعمارگران حرف بزنند و کشور را اداره کنند، مهم است، اضافه کرد: در این برهه شاهد این هستیم که دشمنان به طور رسمی در حال تبلیغ علیه نظام اسلامی و عدم حضور در انتخابات هستند و به طور مسلم این حرکت ارزشمند دینی برای هر کسی که پای صندوق می آید عمل صالح محسوب می شوند.

آیت الله دژکام با اشاره به اینکه خدمت به مردم ابعاد گسترده ای دارد، اما اولویت هایی مشاهده می شود به خصوص در وضعیت فعلی، بحث معیشت و اشتغال برای مردم به عنوان یک نگرانی و دغدغه مطرح شده است، افزود: با همکاری همه ملت بتوانیم این مشکل را حل کنیم و با حرکتی که در جنگ مردم و دولت حرکت کردند و مشکل را رفع کردند پس از این هم مردم و دولت برای رفع مشکلات گام بردارند.

کد خبر 1067193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha