شرکت در انتخابات باعث اقتدار ایران در دیپلماسی سیاسی و اقتصادی می شود

محمدبیگی گفت: آرایی که امروز به صندوق ها ریخته می شود باعث اقتدار ایران و باعث دست برتر ایران در دیپلماسی اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فضای بین الملل می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «فاطمه محمدبیگی» امروز (جمعه ۲۸ خرداد) در حاشیه حضور در آستان مقدس امامزاده حسین (ع) قزوین و واریز آرای خود به صندوق بیان کرد: این جشن حضور را در دهه کرامت به مردم تبریک می گوییم، امروز در تاریخ به عنوان روز رشادت مردم ایران در جبهه دفاع از امنیت، تمامیت و استقلال ایران اسلامی ثبت می شود.

 

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: قطع یقین مردم و رأی اولی ها بدانند مشارکت در سرنوشت خود بهترین راه حل معضلات کشور است و از لحاظ فضای بین المللی آرایی که امروز در صندوق ها ریخته می شود باعث اقتدار ایران و باعث دست برتر ایران در دیپلماسی اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فضای بین الملل می شود

 

وی عنوان کرد: فضای امروز دنیا در حوزه مقاومت و در حوزه مبارزه با استکبار جهانی چشم هایی است که به ایران دوخته شده تا بیینند ان شاالله رئیس جمهوری عدالت محور و دارای فرهنگ مقابله با استکبار جهانی رأی آورد.

 

محمدبیگی افزود: امروز رأی من شما و هر زن و مردم ایرانی به نفع مظلومان عالم است و مطمئن باشید می شود با این آرا بهترین تیم اجرایی را در کشور مستقر کرد که معضلات حل شود.

 

وی تأکید کرد: کسانی که هنوز تصمیم نگرفته اند رأی دهند و دلگیری از معضلات جامعه در آنها فضای ناامیدی ایجاد کرده بدانند خود شما با حضورتان می توانید مرهمی بر زخم های نشسته پیکره ایران باشید و درخت تنومند جمهوری اسلامی آنقدر ریشه دار و قوی است که می تواند ناملایمات و زخم های خود را ترمیم کند و این ترمیم به دستان مردم صورت می گیرد.

 

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: امروز اگر مردم به پای صندوق های رأی آیند قطع یقین این بار نمره ۲۰ را هم از مقام معظم رهبری و هم از امام زمان (عج) خواهند گرفت و این انقلاب زمینه ساز حضور حضرت حجت خواهد بود و ما اهداف بلندی در حوزه تمدن سازی اسلامی داریم.

 

وی یادآور شد: اگر شهدا و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی زنده بودند در انتخابات حضور پیدا می کردند و امروز هر برگ رأی و هر مهری که بر شناسنامه ها زده می شود به معنای دفاع از امنیت و کیان ملت است.

 

کد خبر 1067195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha