انتخابات بازوی نظام است/منتخب مردم باید مشکلات را رفع کند

آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه همه وظیفه داریم در انتخابات شرکت کنیم گفت: این انتخابات بازوی نظام است و همه موظفیم در صحنه باشیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، آیت الله حسین نوری همدانی با حضور در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا  و دومین میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در این حرکت ملی شرکت کرد.

 

این مرجع تقلید با انداختن رای خود به صندوق سیار شماره 163 با اشاره به اهمیت انتخابات، بر لزوم حضور حداکثری مردم پای صندوق های رأی تأکید کرد.

 

وی تاکید کرد: این انتخابات پر و بال و بازوی نظام است و همه  وظیفه داریم شرعا و عقلا در انتخابات شرکت کنیم و همه موظفیم در صحنه باشیم و آن را حفظ کنیم.

 

آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه همه وظیفه داریم در انتخابات شرکت کنیم تصریح کرد: کنار کشیدن کار از پیش نمی برد، باید انتخاب ما انتخاب اصلح باشد.

 

وی اهمیت انتخاب اصلح را مورد توجه قرار داد و گفت: امروز مشکلات فراوانی در مملکت ما وجود دارد و مشکل جوانان عزیز ما مشکل مسکن و مواردی از این قبیل است، همه این مشکلات باید رفع شود و فردی را در نظر بگیریم که گرانی و بیکاری را مورد توجه قرار داده و این موارد را که باعث فقر، پریشانی و بی سامانی بسیاری از افراد شده است را ریشه کن کند.

 

این مرجع تقلید با بیان اینکه مشکلات در کشور وجود دارد و این مشکلات باید رفع شود گفت: باید فردی را انتخاب کنبم که بتواند این مشکلات را رفع کند.

کد خبر 1067199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha