آرای ششمین دوره انتخابات شوراها در ۹۸۶ شعبه اخذ می‌شود

قربان‌پور گفت: ۹۸۶ شعبه اخذ آرای مردم را در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای چهارمحال و بختیاری جمع آوری می کنند.

«ملک‌محمد قربان‌پور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: ۹۸۶ شعبه اخذ آرای مردم را در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای چهارمحال و بختیاری جمع آوری می کنند.

 

دبیر ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری ادامه داد: از این تعداد ۷۲۳ شعبه ثابت و ۲۶۳ شعبه سیار و همچنین ۳۶۳ شعبه شهری و ۶۲۳ شعبه روستایی است.

 

وی افزود: انتخابات شوراهای اسلامی در ۶۱۶ شهر و روستای استان برگزار می‌شود که از این تعداد ۴۳ شهر و ۵۷۳ روستا است.

 

قربان‌پور تعداد کرسی‌های شوراهای شهر و روستا چهارمحال و بختیاری را ۲ هزار و ۳۰ کرسی اعلام و تصریح کرد: از این تعداد یک‌هزار و ۸۱۱ کرسی به روستاها و ۲۱۹ کرسی به شهرها اختصاص دارد.

 

وی یادآور شد: از مجموع ۵۷۳ روستای واجد شرایط برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی در استان ۵۲۷ روستا شورای سه نفره و ۴۶ روستا شورای پنج نفره دارد.

 

دبیر ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: همچنین از مجموع ۴۳ شهر استان ۲ شهر شهرکرد و بروجن دارای شورای هفت نفره و ۴۱ شهر دارای شورای پنج نفره است.

 

وی گفت: واجدین شرایط رای دادن در چهارمحال و بختیاری ۷۴۱ هزار و ۳۲۲ نفر است که از این تعداد ۱۸ هزار و ۵۹۱ نفر رای‌اولی هستند.

 

قربان‌پور تاکید کرد: پنج هزار دستگاه خودرو، سه فروند چرخ‌بال و ۲۲ هزار نفر عوامل اجرایی، خدماتی، نظارتی، امنیتی، بازرسی، نظامی و انتظامی برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ در چهارمحال و بختیاری را بر عهده دارند.

 

کد خبر 1067204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha