هر چه درصد مشارکت بالا باشد نظام ما بیشتر بیمه می شود

قادری با اشاره به اینکه اگر گِله و شکایتی وجود دارد انتخابات محل تسویه با انقلاب و نظام نیست‌، گفت: هر چه درصد مشارکت بالا باشد نظام ما بیشتر بیمه خواهد شد و فشار کشورهای خارجی کاهش می یابد.

«جعفر قادری» امروز در حاشیه حضور پای صندوق رای در حرم مطهر حضرت سید علاالدین حسین (ع) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: انتخابات یکی از نمادهای مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خودشان است و در نظام مردم سالاری دینی میزان مشارکت مردم در انتخابات بسیار تعیین کننده است.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: هر چه درصد مشارکت بالا باشد نظام ما بیشتر بیمه خواهد شد و فشار کشورهای خارجی کاهش می یابد.

وی اضافه کرد: رئیس جمهور برگزیده با آرای بالاتر با قدرت و استحکام بیشتری کارش را دنبال خواهد کرد و تصمیمات جسورانه تری می گیرد.

قادری تاکید کرد: مردم ما همواره در عرصه های مختلف در صحنه بوده اند و با وجود گرما و کرونا مشارکت در انتخابات را در اولویت خود قرار می دهند و اگر گِله و شکایتی وجود دارد انتخابات محل تسویه با انقلاب و نظام نیست‌.

وی تصریح کرد: مردم باید در جای دیگری با مسئولان مشکلات را مطرح کنند و حساب نظام را از انقلاب جدا کنند و صحنه باشکوهی از نمادهای حضور خود به تصویر بکشند.

کد خبر 1067213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha